Gå til innhold

Hvem har tatt nicket mitt

Anbefalte innlegg

Gjest fhvStreif
Skrevet

Hvem er det der ute som har tatt nicket mitt? Kan du finne et annet nick slik at jeg får det tilbake - om du leser dette. Please

Videoannonse
Annonse
Gjest registrer deg ordentlig da
Skrevet

ingen som har tatt nicket ditt så lenge du ikke har registrert deg "ordentlig" med det ..... så hvis ikke du har registrert deg og "låst" nicket ditt kan vi alle bruke det

Gjest fhvStreif
Skrevet

Men det er jo ledig. Jeg kunne jo skrive det her, akkurat som du kan. Så da må du jo bare skynde deg å passordbeskytte det da.

Gjest xStreif
Skrevet

Men det er jo ledig. Jeg kunne jo skrive det her, akkurat som du kan. Så da må du jo bare skynde deg å passordbeskytte det da.

hehe nicket var antakelig Streif siden fhv betyr forhenværende ;)

...og det stemte, Streif er opptatt...

Gjest denilson
Skrevet

Oisann...du vet ikke hva fhv betyr?

Skrevet

Hvis du ikke har reservert et nick, så er det ikke ditt. Hvem som helst kan da både bruke det og reservere det. Det står vel beskrevet hvordan man reserverer et nick når man registrerer seg her, gjør det ikke?

"............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...