Gjest fhvStreif Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Hvem er det der ute som har tatt nicket mitt? Kan du finne et annet nick slik at jeg får det tilbake - om du leser dette. Please 0 Siter
Gjest registrer deg ordentlig da Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 ingen som har tatt nicket ditt så lenge du ikke har registrert deg "ordentlig" med det ..... så hvis ikke du har registrert deg og "låst" nicket ditt kan vi alle bruke det 0 Siter
Gjest fhvStreif Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Men det er jo ledig. Jeg kunne jo skrive det her, akkurat som du kan. Så da må du jo bare skynde deg å passordbeskytte det da. 0 Siter
Gjest xStreif Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Men det er jo ledig. Jeg kunne jo skrive det her, akkurat som du kan. Så da må du jo bare skynde deg å passordbeskytte det da. hehe nicket var antakelig Streif siden fhv betyr forhenværende ...og det stemte, Streif er opptatt... 0 Siter
Gjest denilson Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Men det er jo ledig. Jeg kunne jo skrive det her, akkurat som du kan. Så da må du jo bare skynde deg å passordbeskytte det da. Oisann...du vet ikke hva fhv betyr? 0 Siter
Prozak Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Hvis du ikke har reservert et nick, så er det ikke ditt. Hvem som helst kan da både bruke det og reservere det. Det står vel beskrevet hvordan man reserverer et nick når man registrerer seg her, gjør det ikke? "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.