Gjest Sigurdas Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Hva hadde dere til lunsj i dag? Jeg hadde to varme pølser i brød, med 'alt'. Rekesalat, bostongurka, revet ost osv. Dessert ble sjokoladepudding med vaniljesaus. Smakte deilig det. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Tre runde knekkebrød, et med rekesalat, et med brunost og et med skinke og paprika. Og slangeagurk, mer paprika og noen sukkererter. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Spiste frokost (ei skive med blåbærsyltetøy og ett glass melk) kvart på syv. Spiste en banan i ti-tida. Spiste lunsj klokka 12: ei skive med gulost, to med leverpostei + kaffe. Ikke så veldig spennende.... 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg spiste litt av en skål med puffet hvete... Men mistet matlysten da jeg oppdaget en bille nedi skåla! 0 Siter
Gjest Sigurdas Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg spiste litt av en skål med puffet hvete... Men mistet matlysten da jeg oppdaget en bille nedi skåla! Hva er poffet hvete? 0 Siter
Gyda Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg spiste en salat + tomatsild. Siden det er fredag, så spiste jeg også et rundstykke - den ene halvparten med Brie og den andre halve med blåskimmelost (det er for fett til å være hverdagslig). Og så drakk jeg glass appelsinjuice til og spiste noen druer. Om 12 minutter skal vi feire en bursdag her på jobben, og da blir det brownies og kaffe. Nam! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Her gikk det i frokostblanding til lunsj. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Hva er poffet hvete? http://images.google.no/images?q=puffet+hvete&hl=no&btnG=S%C3%B8k+etter+bilder Regner med det er hvetekorn som er puffet/blåst opp med luft eller noe.. Godt med melk og sukker på.. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg spiste en salat + tomatsild. Siden det er fredag, så spiste jeg også et rundstykke - den ene halvparten med Brie og den andre halve med blåskimmelost (det er for fett til å være hverdagslig). Og så drakk jeg glass appelsinjuice til og spiste noen druer. Om 12 minutter skal vi feire en bursdag her på jobben, og da blir det brownies og kaffe. Nam! Rundstykke med brie er ikke ok - men brownies er ok? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg spiste litt av en skål med puffet hvete... Men mistet matlysten da jeg oppdaget en bille nedi skåla! Det er tydelig at våren har kommet (inne) hos deg! Biller og edderkopper - hva blir det neste? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg spiste en salat + tomatsild. Siden det er fredag, så spiste jeg også et rundstykke - den ene halvparten med Brie og den andre halve med blåskimmelost (det er for fett til å være hverdagslig). Og så drakk jeg glass appelsinjuice til og spiste noen druer. Om 12 minutter skal vi feire en bursdag her på jobben, og da blir det brownies og kaffe. Nam! Ta en titt på meldinger... 0 Siter
muriel Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Kafè: En vaffel med brunost og et nybakt skolebrød med vaniljepudding (tror det skulle forestille vaniljekrem, da..) 0 Siter
flisa Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg er hjemme om dagen -så her fikk dattern og hennes venninne amerikanske pancakes med lønmesirup og rød saft til da de kom hjem fra skolen - det var visst stas ja! :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Jeg er hjemme om dagen -så her fikk dattern og hennes venninne amerikanske pancakes med lønmesirup og rød saft til da de kom hjem fra skolen - det var visst stas ja! :-) Har du en mailadresse jeg kan nå deg på? Er noe jeg skulle spurt deg om. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Det er tydelig at våren har kommet (inne) hos deg! Biller og edderkopper - hva blir det neste? Sølvkreene har tatt en liten (etterlengtet) pause.. Men det er vel ikke lenge før maurinvasjonen er her igjen, og gresshoppene kommer sprettende inn... Rene dyrehagen dette... Snakket med husverten ang. insektsspray ol. - det er bare å kjøpe og trekke av fra husleia! *hurra* Gjett hvem som skal gå amok i gifthyllene!! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Sølvkreene har tatt en liten (etterlengtet) pause.. Men det er vel ikke lenge før maurinvasjonen er her igjen, og gresshoppene kommer sprettende inn... Rene dyrehagen dette... Snakket med husverten ang. insektsspray ol. - det er bare å kjøpe og trekke av fra husleia! *hurra* Gjett hvem som skal gå amok i gifthyllene!! Ikke sprøyt så mye gift at dere blir dårlige selv også, da! Hva er forresten sølvkre? 0 Siter
flisa Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Har du en mailadresse jeg kan nå deg på? Er noe jeg skulle spurt deg om. [email protected] håper det ikke gjør vondt....:-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Skive med spekemat på spiste jeg idag. Stod og vurderte om jeg skulle lage meg noe spennendes, men gadd ikke, så det ble enkelt. Og vann til. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Ikke sprøyt så mye gift at dere blir dårlige selv også, da! Hva er forresten sølvkre? sånne: http://images.google.no/images?q=s%C3%B8lvkre&hl=no&btnG=S%C3%B8k+etter+bilder 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.