Hønemoren Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Vi er skilt -så det blir kanskje lettere når vi er to familier...men SÅ mye gir vi ikke. Hun får selskapet -klærne, 2000 og en sydentur med meg og storesøster, og så får hun 3000 av faren -og da syns vi at vi har vårt råflotte. Fin gave dere gir, Flisa! 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Dere gir vel utifra hva dere har økonomi til, og hvis det er innenfor det hun ønsker seg så syns jeg gaven høres helt helt topp ut. Min "stesønn" konfirmerer seg om noen uker. Og fra sin far og meg får han iPod som han ønsker seg. Fra sin mor får han digkamera. Og de andre, får han penger som han skal bruke til pc + psutstyr som printer etc. 0 Siter
Logitechmusa Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 For noen gjerrigknarker! Hvor er leiligheten og bilen? Hadde jeg vært konfirmant og blitt avspist med så lite fra foreldrene mine hadde jeg blitt sur i en uke. Minst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.