Gjest kronisk urinveisinfeksjon Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 har nettopp avsluttet min 7 kur eller noe sånt nå, og alt kommer tilbake. Jeg har blitt satt på triopementrin? Furadantin Selexid. Også Hiprex som forebyggende, men den er så sur at jeg kaster opp av den. Hvilke andre medisiner finnes på markedet som jeg kan foreslå for legen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Furandantin er også vanlig å bruke som forebyggende, en tablett om dagen. Men jeg tålte den ikke lenger etter å ha spist i 3/4 år. Jeg har også gått på Trimetoprim som forebyggende. Da skjedde det samme etter en stund. Hvis jeg spiser Hiprex tisser jeg på meg. 2000 mg C-vit + tre liter vann om dagen er det eneste som har hjulpet meg. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Det som hjalp meg var tranebærkapsler som jeg kjøpte på helsekostforetning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.