Gjest flau flaut flaut Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Sendte en svært personlig melding til feil person, hvor jeg skrev at jeg var innlagt på psykiatrisk og var redd for hvordan det kom til å gå å komme hjem igjen. Så klarer jeg da å sende dette til en helt tilfeldig person på studiet mitt. Skrev en melding tilbake om at jeg skulle svare på en sms men at den ved en feil havnet hos henne. Er dette troverdig!!. Eller burde jeg ikke ha sagt noe om at jeg bommet totalt når jeg sendte sms'en? Er rimelig flau nå 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Gjort er gjort. Du får håpe hun kjøper den. Uansett er det ikke så mye å få gjort med det nå. Ikke overforklar, bare si noe sånn som at "jeg skjønner meg ikke på den moben, den er helt korka", og at du ikke skjønner hvordan det gikk an å videresende den når du skulle svare på den dersom hun lurer... Uansett, det å være innlagt er vel en stor belastning i seg selv om du ikke skal gnage deg innhul over å bekymre deg over dette med sms'en nå... Prøv å se lett på det og fokusèr på det positive ved å komme hjem. Nå er det så deilig ute, våren er i full anmarsj og det kvitres og spirer rundt overalt.. Ønsker deg alt godt! Oppmuntringsklem fra 0 Siter
Gjest flau flaut flaut Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Gjort er gjort. Du får håpe hun kjøper den. Uansett er det ikke så mye å få gjort med det nå. Ikke overforklar, bare si noe sånn som at "jeg skjønner meg ikke på den moben, den er helt korka", og at du ikke skjønner hvordan det gikk an å videresende den når du skulle svare på den dersom hun lurer... Uansett, det å være innlagt er vel en stor belastning i seg selv om du ikke skal gnage deg innhul over å bekymre deg over dette med sms'en nå... Prøv å se lett på det og fokusèr på det positive ved å komme hjem. Nå er det så deilig ute, våren er i full anmarsj og det kvitres og spirer rundt overalt.. Ønsker deg alt godt! Oppmuntringsklem fra takk for det:) Jeg er åpen om dette ovenfor mine nærmeste venner, men det er ikke alle jeg synes det er nødvendig eller jeg føler et behov for å fortelle dette til. Men gjort er gjort. Får håpe at hun kjøper den, eller ikke tenker så mye over det. 0 Siter
Gjest sol etter regn Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 takk for det:) Jeg er åpen om dette ovenfor mine nærmeste venner, men det er ikke alle jeg synes det er nødvendig eller jeg føler et behov for å fortelle dette til. Men gjort er gjort. Får håpe at hun kjøper den, eller ikke tenker så mye over det. Jepp, får håpe det! Lykke til 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Får håpe hun ikke har fordommer, da. I så fall får vi håpe hun har vett til å holde dem for seg selv... Bra du er åpen om det sånn ellers, da. Dette med psykiske lidelser har mer enn lenge nok vært skambelagt. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Får håpe hun ikke har fordommer, da. I så fall får vi håpe hun har vett til å holde dem for seg selv... Bra du er åpen om det sånn ellers, da. Dette med psykiske lidelser har mer enn lenge nok vært skambelagt. 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Får håpe hun ikke har fordommer, da. I så fall får vi håpe hun har vett til å holde dem for seg selv... Bra du er åpen om det sånn ellers, da. Dette med psykiske lidelser har mer enn lenge nok vært skambelagt. (Jøss. Meldingen kopierte seg selv. Det har jeg aldri opplevd før.) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Det kan godt hende hun forstår hvordan det henger sammen. Men hva så? Er det en krise at hun vet det? Hva hvis det var noe fysisk som feilte deg, blindtarmbetennelse for eksempel? Ville du synes det var flaut å fortelle om det til folk? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.