siriil Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 ENIG!! Ja, hvem i huleste er det om stemmer på den jenta...det var da virkelig ikke Ørjan sin tur i kveld, iallfall ikke om dette er en sang konkuranse, men her stemmer venner,familie, naboer etc.og så betyr det ikke så mye hvordan de egentlig synger.. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Datteren min på 8 år har vært forelsket i en gutt siden 1. klasse, inntil her om dagen da hun erklærte at nå var hun ikke lenger forelsket i Marius for han går alltid med lue! Lua felte Ørjan, og takk for det, så fikk vi beholde Marita. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Ørjan da ... Det burde ha vært Marita - synes Det var urettferdig! ( 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Ja, hvem i huleste er det om stemmer på den jenta...det var da virkelig ikke Ørjan sin tur i kveld, iallfall ikke om dette er en sang konkuranse, men her stemmer venner,familie, naboer etc.og så betyr det ikke så mye hvordan de egentlig synger.. Den stemmingen er til å grine av. :/ 0 Siter
cecily Skrevet 21. april 2006 Skrevet 21. april 2006 Ørjan da ... Det burde ha vært Marita - synes Ikke enig med den påstanden, sier 0 Siter
Glimtipper Skrevet 22. april 2006 Skrevet 22. april 2006 Jeg glemmer Wisnu. Han er midt på treet for meg. Jeg er lei Vivian, hadde ikke savna henne. Liker Marita men hun var uheldig i dag. For det første var det gørr kjedelig og for det andre var det jo falskt og ikke bra i det hele tatt. Men hun var bra sminket!! Vivian irriterer meg. Hun er så falsk og liksom-sjarmerende. Spesielt den lille rynkingen på nesen hun gjør hele tiden. Blah, liker ikke sånn oppførsel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.