Gå til innhold

Fiskekabaret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal lage fiskekabaret nå.

På aspicpakken står det ikke hvor lenge kabareten må stå i formen før jeg kan hvelve den. Er så mange år siden jeg lagde dette så husker ikke hvor mange timer jeg må regne med før den stivner. Skjønner jo at det er å kjenne etter og finne ut på den måten, men siden jeg skal forflytte den i ettermiddag til lokale der selskapet skal være imorgen så lurer jeg på om jeg får hvelvet den over på fat og pyntet i ettermiddag/kveld. Noen som vet?

På forhånd takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Logitechmusa
Skrevet

Et par timer er som oftest nok. Så frems ikke ingrediensene er varme, da må du regne 3-4 timer skulle jeg tro.

Skrevet

Et par timer er som oftest nok. Så frems ikke ingrediensene er varme, da må du regne 3-4 timer skulle jeg tro.

Hjeeelp, dette blir spennende. Ei skravlete, gammel tante ringte og aspice'n ble stående litt for lenge så hadde begynt å stivne. Lurer på hvordan den ser ut da jeg hvelver den på fat altså...Prøvde sette den litt i varmt vann og få den tynnere, men var ikke helt tynn da jeg helte i. Mulig jeg må i butikken å kjøpe nye ingredienser da, ergerlig!

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Fiskemorder!

Det er utrolig lekkert å pynte en fiskecabaret med gullfisk.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...