Gå til innhold

Må ha kjapt svar på dette....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest jaddablabla

hei,

mitt svar er garantert ikke noe fasitsvar.tror pedofile kommer i forskjellige former og fasonger,men jeg har hatt en pedofil lærer på ungdomsskolen (som ble fengslet til slutt)..

det som jeg husker er at han alltid var litt rar.måten han pratet på og det han sa var hele tiden litt "på kanten".f.eks han var veldig interessert i vår seksuelle debut og prøvde å få slike opplysninger ut av oss.både vi barn og voksne hadde problemer med å skjønne han og merket at "noe" var galt..han smisket mye med oss og var som sagt litt for opptatt av temaer han ikke hadde noe med å gjøre i det hele tatt..

tror og at pedofile søker miljø hvor de har tilgang på barn,som i dette eksempelet lærer..(mener ikke at alle lærere er pedofile bare sånn at det er sagt..)

håper dette kanskje ga noen svar,var ikke så mye men..!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...