Gå til innhold

NHD/skinndød?


Gjest Boomerang

Anbefalte innlegg

Gjest Boomerang

Går det ant å være "skinndød",at folk tror at man er død,fordi man ligger helt stille osv...ser død ut.?

Skjekker de virkelig godt nok om man er død,når man dør?

Tenk å våkne i en kiste,det må være forferdelig,har hørt om det...går det ant?

Opplevde mye i natt,trodde jeg var død bla...så visste jeg ikke om jeg var våken eller drømte,så var jeg ikke sikker på hvem jeg var eller hvor.

Var ganske redd,hva er dette for noe i psykiatriens øyne?

Fikk beskjed fra "dem" at det var paralelle virkeligheter,var ulike plasser,til ulike tider,men var i samme hus..

Min kropp føltes død,ble redd,men det er vel ikke farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I Norge i dag er det ingen fare for å bli levende begravd, så det trenger du ikke bekymre deg for.

Jeg kan gjerne diskutere dine opplevelser med deg fra mitt alternative ståsted, men da må du maile meg.

Mine innlegg til deg her, blir nemlig slettet pga det alternative innhold.

Men send meg gjerne en mail.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boomerang

I Norge i dag er det ingen fare for å bli levende begravd, så det trenger du ikke bekymre deg for.

Jeg kan gjerne diskutere dine opplevelser med deg fra mitt alternative ståsted, men da må du maile meg.

Mine innlegg til deg her, blir nemlig slettet pga det alternative innhold.

Men send meg gjerne en mail.

[email protected]

Tuller du,blir de slettet,hvordan vet du det,har det skjedd før?

Tror du meg,har du tro på meg mener jeg?

Opplever så mye rart,blir redd,men det er vel forståelig,føler jeg "mister grepet" snart.

Hvis jeg sender deg mail,lover du at alt blir mellom oss da?

Og kan ingen andre lese det da?

Det gjør ikke noe for meg om jeg ikke er anonym for deg,tror du er til å stole på,føler det...=)

Men må bare være sikker.

Har tenkt mye på det du skrev en gang før,det med at hvis folk får man til å tro at de "alternative tankene" er syke,da kan man miste fotfestet,føler jeg gjør det snart...vil ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Nei, det går ikke an.

Det er strenge regler for hva som skal til før en lege skriver dødsattest.

Deretter skal liket stelles. Det tar lang tid før liket legges i en kiste. Da er det helt kaldt. En som er "skinndød" vil ha hjerteslag, puls, respirasjon og vil beholde kroppstemperaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boomerang

Nei, det går ikke an.

Det er strenge regler for hva som skal til før en lege skriver dødsattest.

Deretter skal liket stelles. Det tar lang tid før liket legges i en kiste. Da er det helt kaldt. En som er "skinndød" vil ha hjerteslag, puls, respirasjon og vil beholde kroppstemperaturen.

Men i "gamle dager" har det vel skjedd,at man fant kloremerker på innsiden av kisten,det har jeg hørt.

Tror jeg skal si at jeg vil bli kremert,så er jeg på den trygge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boomerang

I Norge i dag er det ingen fare for å bli levende begravd, så det trenger du ikke bekymre deg for.

Jeg kan gjerne diskutere dine opplevelser med deg fra mitt alternative ståsted, men da må du maile meg.

Mine innlegg til deg her, blir nemlig slettet pga det alternative innhold.

Men send meg gjerne en mail.

[email protected]

Det var det som ble slettet sant?

Det var rart,plutselig vekke,men det hang seg opp i hode mitt fordet,har tenkt "jeg er ikke syk,jeg er ikke syk...osv"

Så i går ba jeg "dem" om hjelp,så skjedde det ting....

Forstår ikke....

Forstår du deg på sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuller du,blir de slettet,hvordan vet du det,har det skjedd før?

Tror du meg,har du tro på meg mener jeg?

Opplever så mye rart,blir redd,men det er vel forståelig,føler jeg "mister grepet" snart.

Hvis jeg sender deg mail,lover du at alt blir mellom oss da?

Og kan ingen andre lese det da?

Det gjør ikke noe for meg om jeg ikke er anonym for deg,tror du er til å stole på,føler det...=)

Men må bare være sikker.

Har tenkt mye på det du skrev en gang før,det med at hvis folk får man til å tro at de "alternative tankene" er syke,da kan man miste fotfestet,føler jeg gjør det snart...vil ikke det.

Bare skriv mail du. Ingen fare, jeg vil bare støtte deg i prosessen fra mitt ståsted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det som ble slettet sant?

Det var rart,plutselig vekke,men det hang seg opp i hode mitt fordet,har tenkt "jeg er ikke syk,jeg er ikke syk...osv"

Så i går ba jeg "dem" om hjelp,så skjedde det ting....

Forstår ikke....

Forstår du deg på sånt?

Ja det var det som ble slettet, pluss et til som du sikkert ikke rakk og lese før det ble slettet. Jeg kan ikke svare deg mer her, men skriv så kan vi diskutere videre. Ingen andre enn meg vil se dine mailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i "gamle dager" har det vel skjedd,at man fant kloremerker på innsiden av kisten,det har jeg hørt.

Tror jeg skal si at jeg vil bli kremert,så er jeg på den trygge siden.

Nå lever og dør vi ikke i gamle dager og du bør vurdere hvor sikre kilder du har hørt dette fra.

;-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boomerang

Bare skriv mail du. Ingen fare, jeg vil bare støtte deg i prosessen fra mitt ståsted.

Takk...=)

Skal gjøre det,er bare litt usikker på min prosess....

Det er en lang en,men hele livet vil det forsette,man blir jo aldri ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boomerang

Nå lever og dør vi ikke i gamle dager og du bør vurdere hvor sikre kilder du har hørt dette fra.

;-)

mvh

Å?

Det skal man ikke si for sikkert,tiden eksisterer ikke vet du...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...