Gå til innhold

Angst og søvnopplevelser


Gjest fra en venn

Anbefalte innlegg

Gjest fra en venn

Er det noen som har opplevd å våkne på natten i full angst, og man vet ikke hvor man er eller hvem man er. Varer bare en noen få minutter.Kan dette være panikkanfall?? Blir litt skremt når jeg leser om andre som har lignende opplevelser som kobler det til andre dimensjoner o.l. Vil bare vite om det har med angst å gjøre eller stikker dypere... Har det ikke slik i våken tilstand, men har lest at ved panikkanfall kan man føle at man ikke vet hvem eller hvor man er. Stemmer det?? God søndags ettermiddag fra sjefshypokonderen som blir litt redd av å lese på dette forumet av og til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, det har jeg gjort flere ganger:-)

Har du en bamse å gripe tak i?

hei.

Jeg har faktisk en stor myk bamse,

litt barnslig jeg men det hjelper.

Er nok et angstanfall du våkner med.

Jeg har våknet sånn mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fra en venn

hei.

Jeg har faktisk en stor myk bamse,

litt barnslig jeg men det hjelper.

Er nok et angstanfall du våkner med.

Jeg har våknet sånn mange ganger.

Takk for svar!! Har ingen bamser, men har en bamsete mann. Hjelper litt da. Er vel bare å innse at dette er angst. Bare så ekkelt å våkne slik. Bra det ikke er noe "verre" ihvertfall. Ha en god natt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...