Gå til innhold

svimmel og trøtt

Anbefalte innlegg

Gjest jaddablabla

hei,

jeg er 25 år og i fysisk bra form. den siste uken har jeg vært mye svimmel,hatt litt hjertebank og vært litt ustabil. jeg har hatt noen tilfeller av angst som har lignet litt, men nå varer det så lenge. er veldig svimmel nå sitter/ligger i sofaen og føler hodet mitt blir dradd i alle retninger.er helt rar i kroppen.som om hender og føtter er gele.de gir liksom etter fort..i tillegg sovnet jeg i 4 timer nå, etter å ha sovet i 10 timer i natt..og jeg er veldig trøtt fremdeles. tok tester for jernmangel i høst,men det så bra ut. er det mulig at dette er psykisk eller kan det være en fysisk årsak til dette?jeg går i terapi, skal sies det,men det har aldri vært som dette før.. gruer meg bare litt til å gå til legen for dette fordi jeg var der i høst og da var alle prøver normale.føler meg litt hypokonder:/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227730-svimmel-og-tr%C3%B8tt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jaddablabla

Sliter selv med svimmelhet. Har slitt med dette i 7 måneder nå faktisk. Legene finner ikke ut noe. Det varierer en del, men er som oftest en konstant gyngende følelse. Er det noe lignende du har?

Jeg har også lurt på om det kan være psykisk.

ja,det kan ligne på sånn gyngende følelse. det er ikke hele tiden,men når det kommer så varer det en god stund. sånn 1-2 ganger for dagen kanskje.

vet at noen angstformer fremtrer som svimmelhet og lignende,men vet ikke hvor sterk svimlingen må være..har du noe som "tynger" deg psykisk?fastlegen er grei å snakke med sånn.kanskje h*n kan henvise deg videre dersom du trenger tettere oppfølging.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...