Gå til innhold

Hva er egentlig dette?


Gjest evig deprimert?

Anbefalte innlegg

Gjest evig deprimert?

Holder på å drive min kjære mann til vanvidd, tror jeg. Han tørr ikke stole på noe av det jeg sier/lover lengre.

Årsaken er at jeg en dag er i topp form og skal være med på alt, lover "gull og grønne skoger." Etter 1-2 dager, eller etter å ha sovet en natt, våkner jeg og er helt nede i kjelleren igjen. Ser ingen vits i å stå opp, ekstremt trett, uten motivasjon for noenting. Må da si at dessverre, jeg kan ikke være med på de tingene jeg lovet ut likevel.

Dette har nå medført at min mann ikke stoler på noe av det jeg lover/sier lengre. Han sier bare: Vi må vente til den dagen kommer så får vi vel se.

Hvorfor er jeg slik? Dette er ikke noe jeg kan styre selv, men det blir bare verre med årene. Oppturene er mye kortere enn før (1-3 dager) og depresjonen er visst evigvarende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fra en venn

virker som u er manisk depresiv,ja...

Litt skummelt å si "virker som du er manisk depressiv ja"

Er jo ikke så rart at du lover "gull og grønne skoger" når du føler deg bedre. Du vil jo innerst inne være med på ting. Så kommer depresjonen, og du orker ikke. Sånn har jeg det med angsten.

Tror NHD skal være den som skal komme med forslag til diagnoser, og ikke vi andre på så tynt grunnlag. Sikkert godt ment, men ville du ha likt det hvis en sa du var schizofren pga. at du feks. var blitt asosial? Det kan skape angst hos en som er usikker.

Ønsker deg alt godt, og at du finner ut hva det er!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...