Gå til innhold

Er så leeeeeiiii........


Gjest Et skritt frem og to tilbake.... :((

Anbefalte innlegg

Gjest Et skritt frem og to tilbake.... :((

Må bare skrive litt og få det ut. Hvorfor er tiltaksløsheten så stor? Hvorfor er jeg svimmel og kvalm igjen NÅ, etter flere mnd der jeg har vært kvitt det? Hvorfor går jeg alltid i kjelleren etter koselige hendelser (påsken)?

Jeg blir så lei av å sitte og se ut på det nydelige været. Så lei av å høre på fuglenes kvitring. Jeg blir så lei av å se på rot og skitt rundt meg. Og jeg blir så lei av meg selv, at jeg ikke kommer meg videre. Det går så JÆVLA SEINT!!! Hva skal til for å sparke meg ut av denne dvalen??? Det er så mange ting jeg har lyst til, men er helt apatisk!!

Jeg går til psykolog en gang i uken. H*n klarer foreløpig ikke pirke hull på klumpen inni meg som blir større og større. Det kjennes ut som et stort SKRIK som vil ut. Det MÅ ut! Men jeg, som har så mange følelser inni meg for andre, KLARER ikke fremkalle følelser for ting som gjelder meg selv. Når psykologen spør; hva føler du nå? Hvordan kjennes det ut inni deg? Så er jeg TOM. JEG KLARER ikke engang kjenne på følelsene. Der er ingen!!

Klarer ikke være glad i meg selv. Klarer ikke kjenne at jeg er lei meg eller sint på egne vegne. Klarer ikke bli skikkelig irritert på andre fordi de tråkker på meg engang.. Og jeg er EGENTLIG en sterk og glad person! Hvorfor klarer jeg ikke dette?? Hvorfor er det sånn???

Blir det noensinne annerledes enn dette???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En klem fra meg hvis du vil ha den! Har ikke så mange ord i dag, annet at jeg kjenner meg så veldig igjen! Og at det SKAL bli bedre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Et skritt frem og to tilbake.... :((

En klem fra meg hvis du vil ha den! Har ikke så mange ord i dag, annet at jeg kjenner meg så veldig igjen! Og at det SKAL bli bedre!!!

Tusen takk, det vil jeg gjerne. Føler meg litt bedre i kveld, men det svinger sånn opp og ned, fra dag til dag, eller uke til uke. Blir så lei av meg selv og suppa jeg "steller meg i". :(

Godt å høre at andre vet hva det dreier seg om, og at det blir bedre!! Jeg VET jo det innerst inne, blir bare litt fortvila når det butter i mot som værst..

Takk for oppmuntringen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Et skritt frem og to tilbake.... :((' timestamp='1145911831' post='3084115]

Tusen takk, det vil jeg gjerne. Føler meg litt bedre i kveld, men det svinger sånn opp og ned, fra dag til dag, eller uke til uke. Blir så lei av meg selv og suppa jeg "steller meg i". :(

Godt å høre at andre vet hva det dreier seg om, og at det blir bedre!! Jeg VET jo det innerst inne, blir bare litt fortvila når det butter i mot som værst..

Takk for oppmuntringen! :)

Bare hyggelig! Godt det går bedre i kveld! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...