piluttanlei Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Jeg har i lang tid hatt veldig glede av adopsjonforum her på DOL men nå gidder jeg ikke mer . Og det er ikke så mye på grunn av alle syke inlegg der , det er mer på grunn av en webmaster som tydlig sletter inlegg etter smak og behag . Det er da ikke et forum med folk som må overbeskyttet , eller ? Og ettersom alle inlegg som kan oppfattes som litt negativt slettes fortere en kvikkt , så bekrefter jo det at vi adoptanter er er haug med kverulanter som skriker etter hjelp så fort noen ifågesetter oss . Jeg er selv adoptivmamma , men jeg syns jo at vi får tåle at folk har forskjellige synspunkter . Jeg har selv inlegg som er blitt slettet !!! Og jeg er da adoptant, snart i mål med 3dje barnet . Skjerp deg webbis , jeg tror at du skremmer bort flere en hva den faste kverulanten gjør ! Håper da at noen rekker å lese dette før det blir slettet ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227848-litt-lei-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.