Gå til innhold

Litt lei ...meg...

Anbefalte innlegg

Jeg har i lang tid hatt veldig glede av adopsjonforum her på DOL men nå gidder jeg ikke mer . Og det er ikke så mye på grunn av alle syke inlegg der , det er mer på grunn av en webmaster som tydlig sletter inlegg etter smak og behag . Det er da ikke et forum med folk som må overbeskyttet , eller ? Og ettersom alle inlegg som kan oppfattes som litt negativt slettes fortere en kvikkt , så bekrefter jo det at vi adoptanter er er haug med kverulanter som skriker etter hjelp så fort noen ifågesetter oss . Jeg er selv adoptivmamma , men jeg syns jo at vi får tåle at folk har forskjellige synspunkter . Jeg har selv inlegg som er blitt slettet !!! Og jeg er da adoptant, snart i mål med 3dje barnet . Skjerp deg webbis , jeg tror at du skremmer bort flere en hva den faste kverulanten gjør !

Håper da at noen rekker å lese dette før det blir slettet ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227848-litt-lei-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...