Gå til innhold

Sliten av å være syk


Gjest THW

Anbefalte innlegg

Noenganger tror jeg bare jeg synes synd på meg selv men...

Er spesielt skuffet over overlegen på psykiatrisk senter som sa jeg hadde en identitetskrise. Ferdig med det liksom. Hvorfor skrev hun da ut antipsykotika til meg? gir de det til folk med identitetskrise? Jeg vet jeg er deprimert og jeg vet jeg sliter med angst. Jeg vet jeg aldri har kontakt med noen lenger og selv om jeg alltid har hatt dårlig selvtillit så er noe galt. Identitetskrise du liksom. Føler det er vanskelig å åpne meg for noen som sier sånne ting til meg, blir jeg ikke trodd? Blir enda mer deprimert etter timene på psykiatrisk senter. Føler ikke de forstår meg og at jeg bare sutrer uten å ha rett til det.

Jeg vil gjerne få ett liv igjen jeg men det er fryktelig vanskelig når jeg har så masse angst også er jeg en innesluttet person som liker å gjemme meg når jeg har det vondt. Og jeg har det masse vondt og har hatt det i flere år. Vil så gjerne bli frisk men føler ikke noen tar meg seriøst, kanskje jeg bare synes synd på meg selv...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...