Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er en Innsuslin Diabetiker,daglig broker jeg fra 120IE til 160IE NOVO INSSULATAR og 80IE av NovoRapid.

Idag er Jeg Minste UførPensjonist og lever med 1900kr per mont,kan dere som lege siger sin egen mening om deta?Kan en Diabetiker leve med so lavt ekonomi i Norge.??og hva dere lege kan gjøra for en bedring til en realistisk livsopphold.?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227910-diabetikers-kost-kosnad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Uførdiabetiker

Snakk med konsulent på trygdekontoret om dette. Slik bør det ikke være for deg.

Jeg har snaket med trugdeetatets konsulent,de er ike mer de kan gjøra er svaret fra dem.

So bare lurte jeg er de sant at jeg bor i norge eller?

Men de er enklere for ås,de er bare og ta heisen til den 33 etg på Oslo Plaza og se Oslo City for de siste gangen.

hilsen en uførpensjonist i den Rød Grøne Regereingen.

Gjest pipelort

Jeg har snaket med trugdeetatets konsulent,de er ike mer de kan gjøra er svaret fra dem.

So bare lurte jeg er de sant at jeg bor i norge eller?

Men de er enklere for ås,de er bare og ta heisen til den 33 etg på Oslo Plaza og se Oslo City for de siste gangen.

hilsen en uførpensjonist i den Rød Grøne Regereingen.

Sosialkontoret hjelper deg om du gidder ta deg bryet, istedet for å sutre og skylde på r/g regjering. Dette skjedde ikke plutselig under regjeringsskifte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...