Gjest Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Heisann. Jeg har en sønn på snart 3 år som siden han var ca 10 månder har hatt allergiske plager vår, sommer og høst. Har aldri vært konstatert allergi siden han er liten enda, men det er ganske tydelige allergiske reaksjoner. Han har brukt phenamin allergimedisin med god effekt. Det jeg lurer på er om den allergiske sesongen alt kan være igang? Vi bor i nord norge og det er helt klart blitt varmere ute. Jeg merker ikke noe særlige fysiske reaksjoner på han bortsett fra litt tett når han puster gjennom nesen, men han er så fryktelig sint og sur og slett ikke en fornøyd gutt. Han er enda liten og ikke så lett å få til å sette ord på alt og nå for tiden er han han vanskelig å få i tale i det hele tatt fordi han mest bare er grinete. Kan det være allergien som slår ut hos han selv om det ikke er så tydelige fysiske reaksjoner? Mvh Linda 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/227913-sur-og-grinete-s%C3%B8nn-allergi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.