Gå til innhold

nyutdannet


gutt23

Anbefalte innlegg

Hei jeg er snart nyutdannet sykepleier. Jeg kunne tenke meg å jobbe noen måneder i nord-norge for å oppleve den fantastiske naturen der oppe. Er det noen som vet hvor jeg kan finne en liste over alle sykehus der oppe? Eller sykestuer?

Jeg kunne tenke meg å bo ved kysten et sted. Håper noen kan hjelpe meg!

takk-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta kontakt med Vågan kommune. Det likker i fantastiske Lofoten. Jeg garanterer ikke at det er slik i år, men i fjord dekte de reisen for dem som ønsket sommerjobb og ville jobbe i minst 6 uker. Det skulle ikke by på noen store problemer å få fast jobb heller. Ta bare kontakt. I vågen kommune får du lønnstrinn 30, selv om du er nyutdannet.

Det er et sykehus i Lofoten også. Det heter Lofoten sykehus, Gravdal , det ligger litt lenger vest i Lofoten. Her er vel lønnen noe lavere som det er ved sykehus forøvrig.

Anbefaler Lofoten på det varmeste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordnorge er stort! Og fantasktisk! Unn deg et par år og ikke bare noen mnd.

Vet du forresten at i Finnmark og fem kommuner i Nord-Troms får du fart på studielånet + lavere skatt?

4 år i Finnmark ga meg en nedskriving på st.lånet på 66 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilma skrev det jeg ville si til deg. Der er også nydelig natur i Moskens.Ring bare rett til Ordføreren du,Geir Wulf Nilsen.En kjempeålright kar,som sikkert hjelper deg videre. Nabokommunen Flakstad har også akkut mangel på folk.Så du har sikkert ingen problemer med å få deg jobb.

Er du heldig,og svinger deg fort,kan du muligens rekke å komme på jobbintervju til Vågan,mens VM i skreifeske forgåt, nå i slutten av mars.Fantastisk å være i Svolvær under det arr.

Lykke til.Som Vilma sier, Lofoten er FANTASTISK.

...Jada,jeg lengter hjem! :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider