Gå til innhold

nyutdannet


gutt23

Anbefalte innlegg

Hei jeg er snart nyutdannet sykepleier. Jeg kunne tenke meg å jobbe noen måneder i nord-norge for å oppleve den fantastiske naturen der oppe. Er det noen som vet hvor jeg kan finne en liste over alle sykehus der oppe? Eller sykestuer?

Jeg kunne tenke meg å bo ved kysten et sted. Håper noen kan hjelpe meg!

takk-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta kontakt med Vågan kommune. Det likker i fantastiske Lofoten. Jeg garanterer ikke at det er slik i år, men i fjord dekte de reisen for dem som ønsket sommerjobb og ville jobbe i minst 6 uker. Det skulle ikke by på noen store problemer å få fast jobb heller. Ta bare kontakt. I vågen kommune får du lønnstrinn 30, selv om du er nyutdannet.

Det er et sykehus i Lofoten også. Det heter Lofoten sykehus, Gravdal , det ligger litt lenger vest i Lofoten. Her er vel lønnen noe lavere som det er ved sykehus forøvrig.

Anbefaler Lofoten på det varmeste!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordnorge er stort! Og fantasktisk! Unn deg et par år og ikke bare noen mnd.

Vet du forresten at i Finnmark og fem kommuner i Nord-Troms får du fart på studielånet + lavere skatt?

4 år i Finnmark ga meg en nedskriving på st.lånet på 66 000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilma skrev det jeg ville si til deg. Der er også nydelig natur i Moskens.Ring bare rett til Ordføreren du,Geir Wulf Nilsen.En kjempeålright kar,som sikkert hjelper deg videre. Nabokommunen Flakstad har også akkut mangel på folk.Så du har sikkert ingen problemer med å få deg jobb.

Er du heldig,og svinger deg fort,kan du muligens rekke å komme på jobbintervju til Vågan,mens VM i skreifeske forgåt, nå i slutten av mars.Fantastisk å være i Svolvær under det arr.

Lykke til.Som Vilma sier, Lofoten er FANTASTISK.

...Jada,jeg lengter hjem! :-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilma skrev det jeg ville si til deg. Der er også nydelig natur i Moskens.Ring bare rett til Ordføreren du,Geir Wulf Nilsen.En kjempeålright kar,som sikkert hjelper deg videre. Nabokommunen Flakstad har også akkut mangel på folk.Så du har sikkert ingen problemer med å få deg jobb.

Er du heldig,og svinger deg fort,kan du muligens rekke å komme på jobbintervju til Vågan,mens VM i skreifeske forgåt, nå i slutten av mars.Fantastisk å være i Svolvær under det arr.

Lykke til.Som Vilma sier, Lofoten er FANTASTISK.

...Jada,jeg lengter hjem! :-)

Mvh

Æ å!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den flotteste naturen finner du i Lofoten og Vesterålen. Likevel; det er fint i Finmark også- her får du jo avskrevet studielån også. Er man sykepleier er man etterspurt. Å ta noen telefoner er derfor mer enn nok for din del:-)

Ellers er det fint at noen tenker som deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morellen

Vil bare henge meg på anbefalingene her om Moskenes eller Vågan kommuner. Lofoten er noe helt spesielt! Gravdal sykehus, prøv det!

Men hvis du har høyt studielån, kan jo Troms eller Finnmark være noe å tenke på, men der er ikke jeg så godt kjent. Hva med Senja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lofoten har sin sjarm om sommeren, men har noen helvetes vintre!

Synes lofoten har masse sjarm om vinteren også jeg. En skikkelig vinterstorm med frådende hav kan være svært så spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...