Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I de siste dagene har jeg hatt stikkende hodepine som varer noen sekunder. det kommer og går og kan være borte mange timer. er ellers i fin form. er 23 år..blir livredd..noen som har opplevd lignende. har hatt slike smerter flere ganger før også, men ikke så ofte gjerne en gang i halvåret...har sletet med sykdoms- angst er også litt stresset i jobben og har nettopp fått lesebriller. vet ikke om noe av dette spiller inn. plis svar meg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227945-stikkende-hodepine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Jeg har også hatt slik stikkende hodepine. Vet ikke hva det kommer av, men tror ikke det er farlig :-) Kan ikke gi deg så mye svar, men kanskje godt å lese at andre også har hatt det?

Høres ganske likt ut. Jeg har hatt et par perioder hvor jeg innimellom fikk slik stikkende hodepine som kunne forsvinne like fort som det kom. Stikkene var så vonde at jeg tok meg til hodet på ren refleks. Men nå har jeg ikke hatt det på lenge...

Kan hende stress kan være en årsak... Jeg har hatt mye stress på jobben dette året, så det høres ikke helt usannsynlig ut, men vet som sagt ikke.

Det går nok over :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227945-stikkende-hodepine/#findComment-1718695
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...