Gå til innhold

Slutte med cipramil


Gjest våken i natt

Anbefalte innlegg

Gjest våken i natt

Jeg har trappet veldig langsomt ned, og i kveld tok jeg min siste halve tablett på 10 mg.

Jeg har fulgt legens råd i et og alt, og det har gått greit. Jeg har brukt cipramil i nesten fire år nå, og fungert bra. Jeg har kommet meg opp av den grøfta jeg var i, og lever nå et rikt liv.

Jeg er vettskremt i natt. Jeg har de siste årene hatt vival i nødstilfeller, og sjekket i kveld hvor mange jeg har brukt. Jeg har brukt 9 tabletter på 5 mg de siste 15 månedene. Jeg tror jeg må ta en nå for å få roet meg ned. Jeg brukte nozinan til å sove på i åresvis, men har ikke brukt en eneste pille på nærmere tre år. Jeg sjekket nå at jeg har noe igjen.

Cipramilen har bivirkninger. Den har hatt store bivirkninger på mine sexuelle følelser som alene er god grunn til å slutte. Jeg har lagt på meg, og greier ikke å gå ned i vekt. Jeg veiet for mye fra før. Den har også påvirket virkning av alkohol, selvom det har ikke vært et problem i seg selv, og den har påvirket mitt søvnmønster.

Bivirkningene er bagateller i forhold til den tilstanden jeg var i for fire år siden, men de er ikke bagateller i alle de årene jeg har igjen av livet mitt.

Jeg kan takke den medisinen for det livet jeg har i dag, men nå sier jeg også takk for meg. Håper bare at jeg klarer det, og at ikke angsten tar meg igjen. I natt har jeg angst for angsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Hei!

Lykke til med det nye livet uten antidepressiva. Håper det går bra. Skulle du ville starte opp igjen en gang (og ikke har migrene) kunne du prøvd aurorix som ikke har bivirkninger på det seksuelle området.

Nå håper jeg du har det bedre i dag, og at våren blir fin uten for mye angst.

Normalt med litt ekstra angst sånn på slutten, tror jeg. Og søvnløse netter.

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...