Gå til innhold

Brystforstørrelse

Anbefalte innlegg

Gjest Sprekker av spenning

Hei, jeg har tenkt på å ta en brystforstørrelse i mange år,og har først nå bestillt time til konsultasjon. Skal inn til Dr Jan Frøyen på Ringvollklinikken. Vet han jobber på flere klinikker,noen som har erfaring med han? Og hvor lang tid tar det sånn ca fra den timen til man får operasjon? Veldig spent på dette,er jo ikke noe man gjør for ofte:) Aner ikke åssen størrelse jeg vil ha heller.. bare at det skal se "naturlig" ut..vil ikke at alle skal se det og sette stempel på meg som "bimbo" heller.Jeg er 163/57,noen som er noe ala det som har lagt inn? Hvor mye la du/dere inn?

Sorry,lurer veldig her.. men har lest nettsider opp og ned om dette.. blir egentlig ikke så veldig mye klokere av det:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227981-brystforst%C3%B8rrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nye pupper - here I come

Det er en del innlegg lengre nede om dette.

Jeg er 165/59. Jeg hadde 80A (vel - i hvertfall fylte jeg nesten ut 80A)

Jeg la inn 325. I starten synes jeg det var kjempemye, men nå synes jeg det er greit. Det tok noen mnd. før jeg vendte meg til det.

Jeg fikk tips om å prøve med poser fylt med ris. Da jeg la inn 2 dl synes jeg de ble digre...

Ta med en god BH (stor) på konsultasjonen, så får du sikkert prøve noen innlegg.

Det generelle tipset er også at du skal legge inn mer enn det du tror er OK.

Det eneste jeg er missfornøyd med er at arrene er for landt nede. De synes noen ganger under BH'n:-(

Lykke til.

Gjest bussy mama

Det er en del innlegg lengre nede om dette.

Jeg er 165/59. Jeg hadde 80A (vel - i hvertfall fylte jeg nesten ut 80A)

Jeg la inn 325. I starten synes jeg det var kjempemye, men nå synes jeg det er greit. Det tok noen mnd. før jeg vendte meg til det.

Jeg fikk tips om å prøve med poser fylt med ris. Da jeg la inn 2 dl synes jeg de ble digre...

Ta med en god BH (stor) på konsultasjonen, så får du sikkert prøve noen innlegg.

Det generelle tipset er også at du skal legge inn mer enn det du tror er OK.

Det eneste jeg er missfornøyd med er at arrene er for landt nede. De synes noen ganger under BH'n:-(

Lykke til.

ok,prøve med ris jeg da.. og se åssen det blir..hehe.

Har tittet litt igjennom innleggene her nå,tok i fredrikstad du?

Hei!

Jeg har selv tatt silikon og det tar ca 3-4 uker før du får time til operasjonen etter en konsulasjon. Jeg hadde samme mening som deg om ikke å ta for mye, men fy og jeg angrer i dag på at jeg ikke tok større. Har lyst på mye større. Men dette er noe som blir sykelig nesten. Nesten som slanking osv. Men lykke til ihvertfall :)

Gjest bussy mama

Hei!

Jeg har selv tatt silikon og det tar ca 3-4 uker før du får time til operasjonen etter en konsulasjon. Jeg hadde samme mening som deg om ikke å ta for mye, men fy og jeg angrer i dag på at jeg ikke tok større. Har lyst på mye større. Men dette er noe som blir sykelig nesten. Nesten som slanking osv. Men lykke til ihvertfall :)

Jeg tenkte jeg ville ha en C-cup...men kan man bare si det da og så vet legen hvor mange ml man må ha? Vil jo ikke ha for store.. men heller ikke for små lissom..når jeg først har bestemt meg for dette.

Har du noen kjenskap til Jan Frøyen? Og har du hørt noe om når du må bytte ut dine? Virker som ingen vet det med sikkerhet.. om de må byttes ut og når?

Gjest sprekker av spenning

Hei!

sorry...glemte å endre signatur der..igjen.. hater den der gett..hehe

Annonse

ok,prøve med ris jeg da.. og se åssen det blir..hehe.

Har tittet litt igjennom innleggene her nå,tok i fredrikstad du?

Ja, jeg gjorde det i Fredrikstad. Helt greit og god service. Men kirugen der har ved flere anledninger lagt inn mer enn det han har blitt enig med pasienten om først.

Jeg var da også uheldig og fikk arrene for langt nede.

Men jeg har ikke hatt noe problemer med det i etterhånd.

Ja, jeg gjorde det i Fredrikstad. Helt greit og god service. Men kirugen der har ved flere anledninger lagt inn mer enn det han har blitt enig med pasienten om først.

Jeg var da også uheldig og fikk arrene for langt nede.

Men jeg har ikke hatt noe problemer med det i etterhånd.

Litt dumt av kirurgen å legge inn mer enn man blir enig om da,Godt jeg ikke bestemte meg for å ta det der da.

Men arrene gikk det an å flytte oppover gjore det ikke? Skal du flytte de eller la de være som de er?

Går vist egentlig glipp av hele sommeren jeg etter hva jeg har forstått.. men får sole meg i sports bh istedet:)

Litt dumt av kirurgen å legge inn mer enn man blir enig om da,Godt jeg ikke bestemte meg for å ta det der da.

Men arrene gikk det an å flytte oppover gjore det ikke? Skal du flytte de eller la de være som de er?

Går vist egentlig glipp av hele sommeren jeg etter hva jeg har forstått.. men får sole meg i sports bh istedet:)

Jo, han sa at han kunne flytte arrene. Prøvde på det i Desember, og det ble noe bedre, men ikke bra.

De kom bittelitt høyere opp og ble bittelitt penere.

Men jeg er ikke fornøyd med det.

Jo, han sa at han kunne flytte arrene. Prøvde på det i Desember, og det ble noe bedre, men ikke bra.

De kom bittelitt høyere opp og ble bittelitt penere.

Men jeg er ikke fornøyd med det.

Det er jo kjedelig da.. når arr må ødelegge litt av gleden over å ha fått pupper,håper ikke jeg får noen problemer med det.Har hørt at Jan Frøyen skal være en bra lege,og Ringvollklinikken et bra sted.. så får håpe på det beste:)

Det er jo kjedelig da.. når arr må ødelegge litt av gleden over å ha fått pupper,håper ikke jeg får noen problemer med det.Har hørt at Jan Frøyen skal være en bra lege,og Ringvollklinikken et bra sted.. så får håpe på det beste:)

Ønsker deg lykke til. Og det er en fantastisk følelse å kunne gå med utringede topper på varme dager:-)

Bikini kjennes også godt, men må velge bikini med spile så synes ikke arrene.

Ønsker deg lykke til. Og det er en fantastisk følelse å kunne gå med utringede topper på varme dager:-)

Bikini kjennes også godt, men må velge bikini med spile så synes ikke arrene.

Takker for det:) Ja jeg gleder meg til alle toppene jeg skal gå med.. og bikini også:) Endelig kan man kjøpe "vanlige" klær,når man ikke har pupper så ser det helt feil ut med mye av klærene man får kjøpt.. og da blir alt så ensformig.Bare det å slippe å gå med bikini med en kilo innlegg i gjør at operasjonen er verdt det:)

Gleder meg som et barn på julaften jeg vettu.

Lurer fælt på åssen jeg skal forklare dette for min datter da men..

Takker for det:) Ja jeg gleder meg til alle toppene jeg skal gå med.. og bikini også:) Endelig kan man kjøpe "vanlige" klær,når man ikke har pupper så ser det helt feil ut med mye av klærene man får kjøpt.. og da blir alt så ensformig.Bare det å slippe å gå med bikini med en kilo innlegg i gjør at operasjonen er verdt det:)

Gleder meg som et barn på julaften jeg vettu.

Lurer fælt på åssen jeg skal forklare dette for min datter da men..

Vesla her i huset var nesten 6 da jeg gjorde det. Gjorde ikke noe nummer ut av det i det hele tatt. Jeg var hjemme med nye pupper og ho var hjemme da ho hadde tatt mandlene. Så da var vi liksom litt syke begge to.

Jeg har kort forklart det, og ho spør ikke mer. Men sier mange ganger at "mamma, du har fine pupper".

Annonse

Vesla her i huset var nesten 6 da jeg gjorde det. Gjorde ikke noe nummer ut av det i det hele tatt. Jeg var hjemme med nye pupper og ho var hjemme da ho hadde tatt mandlene. Så da var vi liksom litt syke begge to.

Jeg har kort forklart det, og ho spør ikke mer. Men sier mange ganger at "mamma, du har fine pupper".

Ho her er 12,,,hun sier jeg har små pupper.. så kanskje hun også vil si jeg har fine pupper til slutt.. tenkte jeg skulle forklare så godt det går,sånn at hun ikke får for seg at alt man er missfornøyd med på kroppen bare kan endres på..blir jo litt feil om unger skal gå rundt å tro det.

Gjest Mine ser helt naturlige ut.

Jeg gjorde dette for en seks, syv år siden.

Høyde og vekt da: 166 og 53kg.

La inn 295. Ønsket 325 men de hadde misforstått og bare bestillt 295.

Legen syntes dette var for mye og på første konsultasjon foreslo han 100.(?)

Dette var på Volvat i Fredrikstad.

Arrene er under brystet og er langt nok oppe. Jeg gror generellt litt dårlig arr så de er noe brede på et lite parti.

Brystene mine er svært myke og heller nedover slik vanlige bryster gjør når jeg ligger. De ser svært naturlige ut.

I ettertid er jeg glad for at det bare ble 295, jeg har godt puppestell med bh og klær på for å si det sånn, men uten så ser de helt vanlige ut i størrelsen og helt tilpasset kroppen. De ser faktisk ikke store ut i det hele tatt da.

Fra jeg bestilte til operasjon tok det rundt en måneds tid tror jeg.

Lykke til da :)

Jeg gjorde dette for en seks, syv år siden.

Høyde og vekt da: 166 og 53kg.

La inn 295. Ønsket 325 men de hadde misforstått og bare bestillt 295.

Legen syntes dette var for mye og på første konsultasjon foreslo han 100.(?)

Dette var på Volvat i Fredrikstad.

Arrene er under brystet og er langt nok oppe. Jeg gror generellt litt dårlig arr så de er noe brede på et lite parti.

Brystene mine er svært myke og heller nedover slik vanlige bryster gjør når jeg ligger. De ser svært naturlige ut.

I ettertid er jeg glad for at det bare ble 295, jeg har godt puppestell med bh og klær på for å si det sånn, men uten så ser de helt vanlige ut i størrelsen og helt tilpasset kroppen. De ser faktisk ikke store ut i det hele tatt da.

Fra jeg bestilte til operasjon tok det rundt en måneds tid tror jeg.

Lykke til da :)

Tusen takk for det. Gleder meg veldig:)

Rart de bare hadde ønske om å legge inn 100 da.. trodde ikke det fantes så små engang jeg. mener jeg har lest her inne at 170 er det minste et eller annet sted? Kanskje de hadde mindre før.

Må si jeg blir litt skvetten av alt dette snakket om hard kapsel.. håper ikke jeg får det:/

Gjest Mine ser helt naturlige ut.

Tusen takk for det. Gleder meg veldig:)

Rart de bare hadde ønske om å legge inn 100 da.. trodde ikke det fantes så små engang jeg. mener jeg har lest her inne at 170 er det minste et eller annet sted? Kanskje de hadde mindre før.

Må si jeg blir litt skvetten av alt dette snakket om hard kapsel.. håper ikke jeg får det:/

Har ei venninde som desverre har vært plaget med hard kapsel.

8 måneder etter inngrep så var brystene hennes helt som appelsiner. Hun opererte på nytt, de skrapet ut så mye som mulig i håp om at det ikke skulle kapsles igjen og la inn noe større proteser.

Bare noen få måneder etterpå så var begge brystene helt appelsiner igjen.

Så noen vil komme til å slite med dette desverre, om det gjelder deg vet man jo ikke.

Håper ting går bra for deg og at du blir fornøyd.

Har ei venninde som desverre har vært plaget med hard kapsel.

8 måneder etter inngrep så var brystene hennes helt som appelsiner. Hun opererte på nytt, de skrapet ut så mye som mulig i håp om at det ikke skulle kapsles igjen og la inn noe større proteser.

Bare noen få måneder etterpå så var begge brystene helt appelsiner igjen.

Så noen vil komme til å slite med dette desverre, om det gjelder deg vet man jo ikke.

Håper ting går bra for deg og at du blir fornøyd.

håper for guds skyld ikke jeg får de problemene der..da må man vel bare ta de ut til slutt skulle jeg tro?

Har du fått noen beskjed om hvor lenge du kan ha dine før de må byttes ut?

Ho her er 12,,,hun sier jeg har små pupper.. så kanskje hun også vil si jeg har fine pupper til slutt.. tenkte jeg skulle forklare så godt det går,sånn at hun ikke får for seg at alt man er missfornøyd med på kroppen bare kan endres på..blir jo litt feil om unger skal gå rundt å tro det.

Det er nok enklere med en 6-åring ja. 12-åringen din er vel i puberteten allerede, og kan jo fort tenkte at ho også bør/skal fikse på ting, for det har jo mamma gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...