Gå til innhold

Zyprexa


Gjest Stillheten

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten

Når om kvelden lønner det seg og ta Zyprexa. Tar en daglig dose og fått bekjed om og ta denne om kvelden. Når er det best. Noen med erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Som et utgangspunkt vil jeg foreslå 2 timer før ønsket søvn.

Deretter må du prøve deg frem til det du blir mest fornøyd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stillheten

Syns du de fungerer bra,har du noen bivirkninger?

Har ikke hatt noen bivirkninger, annet enn at jeg har lagt en del på meg. Vet ikke om det er disse eller Cipralex som har gjort det. Har du noen erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boomerang

Har ikke hatt noen bivirkninger, annet enn at jeg har lagt en del på meg. Vet ikke om det er disse eller Cipralex som har gjort det. Har du noen erfaring?

Trist at du la på deg,det er ikke noe gøy,jeg vil ikke legge på meg,heller omvendt..=)

Har erfaring med andre medikamenter,men har ikke prøvd noe over lang tid,de pleier å havne i dass før det.

Har du gått lenge på zyprexa?

Er usikker på om jeg skal det,klarer ikke bestemme meg.

Syns du det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stillheten

Trist at du la på deg,det er ikke noe gøy,jeg vil ikke legge på meg,heller omvendt..=)

Har erfaring med andre medikamenter,men har ikke prøvd noe over lang tid,de pleier å havne i dass før det.

Har du gått lenge på zyprexa?

Er usikker på om jeg skal det,klarer ikke bestemme meg.

Syns du det hjelper?

Hei igjen

Har gått på det ca 1/2 år, og de fungerer veldig bra forutenom at jeg har lagt på meg nesten 10 kg, og er nå veldig fortvilet. Bruker de isammen med Zyprexa som jeg tar til kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Boomerang

Hei igjen

Har gått på det ca 1/2 år, og de fungerer veldig bra forutenom at jeg har lagt på meg nesten 10 kg, og er nå veldig fortvilet. Bruker de isammen med Zyprexa som jeg tar til kvelden.

Hei på deg!

Syns det er trist at du har lagt på deg så mye,da får man jo et tileggsproblem.

Det kommer til å ødlegge meg iallefall,føler meg som en "big mama" allerede.

Finnes det ikke noen piller man kan ta for å bli tynn?

Leste det her en plass,hadde jo vært ok og tatt dem i tilegg.

Er jo fint for deg at du har det bedre,men du virker jo deprimert og fortvilet over vekten,da forstår jeg ikke vitsen,føler med deg...=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...