Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse jentene gjør en langt bedre jobb enn de Norske. Tar de visa tror du?

Jeg kan av åpenbare grunner, ikke svare deg hverken når det gjelder kvaliteten på tjenestene eller betalingsmåten.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gripp

11

• sugarpop

9

• Goliath

7

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

pøhh - du er bare sur, for det var alt du hadde igjen av penger, og da ble det ingen ting på deg:-)

Men seriøst nok - jeg er helt enig med deg i at slik det nå er så er det en skam for byen og landet.

Jeg skulle nok klart å reist penger. Det andre som burde reist seg, hadde det nok vært verre med, siden tung drikking lett slår seg på underlivet i vår alder.

Spøk til side; det store tilbudet fordrer betydelig etterspørsel. Svært mange menn må altså benytte seg av tilbudet. Det er også en skremmende (eller hva jeg skal si) side ved dette.

Skrevet

Jeg skulle nok klart å reist penger. Det andre som burde reist seg, hadde det nok vært verre med, siden tung drikking lett slår seg på underlivet i vår alder.

Spøk til side; det store tilbudet fordrer betydelig etterspørsel. Svært mange menn må altså benytte seg av tilbudet. Det er også en skremmende (eller hva jeg skal si) side ved dette.

Jeg har heller aldri forstått hvordan prostitusjon (og spesielt den som foregår på gata) kan være så innbringende som det faktisk ser ut til å være.

Men det skal jeg kanskje være glad for...?

:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er ikke fullt så "distingvert" som Sophie gjerne fremstiller meg.

Men Sophie har slik sans for godt modne menn, og da synes jeg det er greit å pleie dette inntrykket :-)

Jeg liker at menn er modne, ungsauer er ikke noe for meg. Men MsSophie foretrekker dem nok eldre enn det jeg gjør.

Da trekker jeg bort 10 av årene igjen, da skulle du havne omtrent der jeg har min favortitt mann :-)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har inntrykk at at utviklingen har skutt fart de siste månedene. Nå er det rett og slett så ille at jeg fan ikke skjønner at det fortsette.

Det har du rett i. De siste månedene har det eksplodert, jeg har også lagt merke til det. Trodde først ikke mine egne øyne da jeg sto på Egertorget og så menn uten damefølge nesten bli overfalt av ivrige "selgere".

Gjest Starling
Skrevet

Disse jentene gjør en langt bedre jobb enn de Norske. Tar de visa tror du?

De tar nok bare muse-visa.

Skrevet

Den mest nærliggende grunnen til at aktiviteten ekspanderer, må være at kundene er der. Eller?

Det finnes ellers sikkert juridisk hjemmel for å rydde det offentlige rommet med henvisning til ordensforstyrrelser, krenking av vanlig bluferdighet etc.

Trafficing er ikke bra, ikke i det hele tatt, synd at det er vanskelig å ta pimpene og de som skor seg stort på menneskehandelen.

Skrevet

For min del var de såpass høflig at de kun presset seg inn mot meg og supplerte med å reklamere for puppestellet sitt på gebrokkent engelsk.

Siden jeg var lett animert og dertil hadde anstand av en kompis, bød jeg skamløst tredve kroner for et avsug. Det ble dårlig mottatt og jeg fikk fingern og "fuck off"..hvilken i og for seg var meningen.

Hva om hun hadde sagt 'Deal!'? Hø-hø...

Skrevet

Har merket det samme. Og de er overalt.

Etter en fuktig bytur på lørdag gikk jeg og to venner (mannlige) innom Burger King for å få oss noe nattmat. Og der sto de lina opp utenfor herretoalettet, klar til å angripe hver stakkar som skulle lette på trykket. De var 10 - 12 stykker og alt foregikk helt åpenlyst. Ikke mye spiseplikt på den sjappa, gitt.

Skrevet

Den mest nærliggende grunnen til at aktiviteten ekspanderer, må være at kundene er der. Eller?

Det finnes ellers sikkert juridisk hjemmel for å rydde det offentlige rommet med henvisning til ordensforstyrrelser, krenking av vanlig bluferdighet etc.

Trafficing er ikke bra, ikke i det hele tatt, synd at det er vanskelig å ta pimpene og de som skor seg stort på menneskehandelen.

Som jeg skriver annet sted i tråden, er trafikken selvsagt avhengig av at kundegrunnlaget er til stede.

Situasjonen viser resultatet av en trist og ukontrollert menneskehandel. Og det synes som om myndighetene er totalt maktesløse og heller ikke prioriterer dette.

Del 2 av saken er at man for helvete ikke kan la vår hovedgate fremstå slik. Det er jo en skandale, rett og slett.

Jeg lurer på om politikerne er så fjernt fra gata at de ikke vet hva som skjer, eller om de rett og slett lukker øynene.

Skrevet

Hva om hun hadde sagt 'Deal!'? Hø-hø...

Auda..hm..jeg hadde nok feiga ut :-)

Skrevet

Som jeg skriver annet sted i tråden, er trafikken selvsagt avhengig av at kundegrunnlaget er til stede.

Situasjonen viser resultatet av en trist og ukontrollert menneskehandel. Og det synes som om myndighetene er totalt maktesløse og heller ikke prioriterer dette.

Del 2 av saken er at man for helvete ikke kan la vår hovedgate fremstå slik. Det er jo en skandale, rett og slett.

Jeg lurer på om politikerne er så fjernt fra gata at de ikke vet hva som skjer, eller om de rett og slett lukker øynene.

Jeg tror man er handlingslammet da prostitusjon tross alt er en legal virksomhet.

Men det trenger ikke være så veldig vanskelig å rydde en smule opp i ansamlingen av uvesenet midt i hovedstaden. Tross alt var det ikke sååå vanskelig å rydde Plata eller hva det nå heter. Og det samme med sammenstimlinger av tigging og narkomane som åpenlyst setter skuddene sine og skremmer vettet av folk. Ingen grunn til at horetrafikken på Karl Johan skal tas lettere på - kanskje tvert imot, tiggere og narkomane roter stort sett med seg selv og plager i alle fall ikke folk _mer_ enn horene på Karl Johan.

Det er muligens hjelpestrategier på gang i kulissene? Disse jentene er jo ofre for et eller annet, uansett hva man måtte tro om den saken.

Skrevet

Auda..hm..jeg hadde nok feiga ut :-)

Selvsagt, du er jo en skikkelig kar :-)

Skrevet

Ups, så glemmer man å være like flink som gripp til å adressere. Jaja.

Skrevet

Ups, så glemmer man å være like flink som gripp til å adressere. Jaja.

Du er tilgitt. Kan jeg kalle deg sugar?

Gjest spørreren
Skrevet

Det må fremstå som dårlig reklame for norske kvinner når det tydeligvis er et så stort marked for utenlandske horer.

Hvorfor tar ikke norske kvinner opp kampen? De burde da lett kunne ha mer å tilby på hjemmefronten?

Skrevet

Det må fremstå som dårlig reklame for norske kvinner når det tydeligvis er et så stort marked for utenlandske horer.

Hvorfor tar ikke norske kvinner opp kampen? De burde da lett kunne ha mer å tilby på hjemmefronten?

Det er et av de mest idiotiske argumentene jeg hører. Hva er det som får deg til å tro at horekunder "ikke får nok på hjemmefronten"?

Skrevet

De norske kvinnene blir truet vekk - både av aggresive utenlandske horer og deres halliker.

Det er nok neppe helsemessig særlig lurt å forsøke å ta opp kampen mot denne kriminelle gjengen.....

Skrevet

De norske kvinnene blir truet vekk - både av aggresive utenlandske horer og deres halliker.

Det er nok neppe helsemessig særlig lurt å forsøke å ta opp kampen mot denne kriminelle gjengen.....

Ja, som om noen normale kvinner skulle hatt et snev av lyst til å "kjempe" om disse fyrene som plukker opp fallby-kvinner på gaten... *flire*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...