AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars 2 hours ago, stjernestøv said: Ok, han har tro på det da men folk vil ikke gjøre jobben. Men hva gjør at du har tro på han. Det er uforståelig. Anonymkode: be466...396 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men hva gjør at du har tro på han. Det er uforståelig. Anonymkode: be466...396 nei det er det han har sagt når han er rolig om chakraer og at vi alle er ett osv, sånt tror jeg på. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars Hvorfor er han sånn da hvis ikke det er sant? 0 Siter
Vendi Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars stjernestøv skrev (2 minutter siden): Hvorfor er han sånn da hvis ikke det er sant? Fordi han er syk? 1 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars Vendi skrev (10 minutter siden): Fordi han er syk? Mener du psykotisk? Jeg kan bare ikke forstå at det er svindel, han får jo ikke noe ut av det selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars Men hva med verden? Den er ikke akkurat perfekt og er den i ferd med å gå under? Det ser ikke lyst ut. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars Han sier det er et nett rundt oss, jeg har sett det nettet oppe på himmelen med mine egne øyne og jeg lurte på hva det var. 0 Siter
Vendi Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars stjernestøv skrev (21 minutter siden): Mener du psykotisk? Jeg kan bare ikke forstå at det er svindel, han får jo ikke noe ut av det selv. Ja, jeg mener psykotisk. Uten at jeg er noen lege som kan slå det fast da.. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars Vendi skrev (Akkurat nå): Ja, jeg mener psykotisk. Uten at jeg er noen lege som kan slå det fast da.. Ok. Han har peiling på mye da, har han lært seg for mye og klikket? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars Han lager sanger og og de stemmer jo, det er psykologi i mye av dem. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars stjernestøv skrev (33 minutter siden): Han sier det er et nett rundt oss, jeg har sett det nettet oppe på himmelen med mine egne øyne og jeg lurte på hva det var. Kan du ta et bilde av det og poste det her? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars psykedeliker skrev (Akkurat nå): Kan du ta et bilde av det og poste det her? Det var bare jeg som så det, det er flere år siden men det lignet et spindelsvevnett men ikke helt likt. Tror du hadde likt det Hope sier. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars 1 hour ago, stjernestøv said: Han sier det er et nett rundt oss, jeg har sett det nettet oppe på himmelen med mine egne øyne og jeg lurte på hva det var. Har du sluttet med medisiner nå? Anonymkode: be466...396 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du sluttet med medisiner nå? Anonymkode: be466...396 Nei tar 1 mg og er ikke psykotisk, er flere år siden jeg så det nettet. 0 Siter
Vhanja Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars stjernestøv skrev (1 time siden): Mener du psykotisk? Jeg kan bare ikke forstå at det er svindel, han får jo ikke noe ut av det selv. Masse penger inn fra de som donerer? Makt over de som følger ham? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. mars Forfatter Skrevet 7. mars Vhanja skrev (Akkurat nå): Masse penger inn fra de som donerer? Makt over de som følger ham? Han får ikke masse penger og har lite penger, det er ikke makt når han sier alle er en. Han vil bare lære bort det han har lært. 0 Siter
Vhanja Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars stjernestøv skrev (3 minutter siden): Han får ikke masse penger og har lite penger, det er ikke makt når han sier alle er en. Han vil bare lære bort det han har lært. Når man har følgere som hører på en og gjør som man sier, da har man makt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars 5 minutes ago, stjernestøv said: Han får ikke masse penger og har lite penger, det er ikke makt når han sier alle er en. Han vil bare lære bort det han har lært. Hva har han lært, og av hvem? Merkelig guru, han virker ikke frisk på noen måter. https://www.facebook.com/groups/1381065147398911 Anonymkode: be466...396 0 Siter
psykedeliker Skrevet 7. mars Skrevet 7. mars stjernestøv skrev (1 time siden): Tror du hadde likt det Hope sier. Hvordan da? Det du har gjengitt til nå virker ikke særlig overbevisende. Er han objektivist eller subjektivist? Hvilken side står han på i positivismestriden? Hva sier han om Det Liberale Dilemma? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Vhanja skrev (12 timer siden): Når man har følgere som hører på en og gjør som man sier, da har man makt. Ja men de gjør jo ikke som han sier og det er derfor han er så frustrert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.