Vhanja Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars stjernestøv skrev (Akkurat nå): Ok. Han snakker jo på vegne av universet og moder jord. Det går sånn sett ut på det samme. "Jeg har svarene. Følg meg, gi meg penger, isoler dere fra andre, hør bare på meg og vi skal bygge et perfekt samfunn her". Det er akkurat det samme, enten man kaller det universet, Moder Jord eller Gud, det man mener man kommuniserer med og tror på. 3 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mars Forfatter Skrevet 9. mars Vhanja skrev (1 minutt siden): Det går sånn sett ut på det samme. "Jeg har svarene. Følg meg, gi meg penger, isoler dere fra andre, hør bare på meg og vi skal bygge et perfekt samfunn her". Det er akkurat det samme, enten man kaller det universet, Moder Jord eller Gud, det man mener man kommuniserer med og tror på. Ja mulig det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars Vhanja skrev (4 minutter siden): Det går sånn sett ut på det samme. "Jeg har svarene. Følg meg, gi meg penger, isoler dere fra andre, hør bare på meg og vi skal bygge et perfekt samfunn her". Det er akkurat det samme, enten man kaller det universet, Moder Jord eller Gud, det man mener man kommuniserer med og tror på. Jepp. Og slike "sekter" (eller hva man enn kaller dem) har vel aldri fungert i lengden. Nei, det er best å holde seg unna disse svindlerne der altså. 1 Siter
Fionys Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars Hvis du ønsker å jobbe hardt med det selv så er det vel best å starte hjemme. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mars Forfatter Skrevet 9. mars Fionys skrev (33 minutter siden): Hvis du ønsker å jobbe hardt med det selv så er det vel best å starte hjemme. Ja alt hjelper på men jeg blir dårlig av det, har lest en del og jobbet litt med chakraer og meditert. Følte meg åpen men for åpen. 0 Siter
laban Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars stjernestøv skrev (14 minutter siden): Ja alt hjelper på men jeg blir dårlig av det, har lest en del og jobbet litt med chakraer og meditert. Følte meg åpen men for åpen. Jeg synes du skal meditere o.l. i den grad du synes du har glede av det og du synes det hjelper deg til å komme gjennom hverdagene uten å bli for sliten. Ikke la det bli for dominerende slik at du grubler mer enn nødvendig. Bruk energien på dine nærmeste, du har nok å stå i med om du ikke skal ta ansvaret for å redde verden. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mars Forfatter Skrevet 9. mars laban skrev (2 minutter siden): Jeg synes du skal meditere o.l. i den grad du synes du har glede av det og du synes det hjelper deg til å komme gjennom hverdagene uten å bli for sliten. Ikke la det bli for dominerende slik at du grubler mer enn nødvendig. Bruk energien på dine nærmeste, du har nok å stå i med om du ikke skal ta ansvaret for å redde verden. Nei er redd det åndelige skal bli for dominerende og det går bare ikke nå, har andre ting å tenke på. Ja må bruke tiden på mine nærmeste og det hater jo Hope. 0 Siter
Vendi Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars stjernestøv skrev (8 minutter siden): Nei er redd det åndelige skal bli for dominerende og det går bare ikke nå, har andre ting å tenke på. Ja må bruke tiden på mine nærmeste og det hater jo Hope. Merkelig fyr. Hold deg unna han! 2 Siter
Lillemus Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars stjernestøv skrev (9 minutter siden): Ja må bruke tiden på mine nærmeste og det hater jo Hope. Hvem skal man hjelpe og bruke tiden på, om ikke sine nærmeste, sier nå jeg! 1 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mars Forfatter Skrevet 9. mars Vendi skrev (1 minutt siden): Merkelig fyr. Hold deg unna han! Han kjefter på oss for vi har nok med våre liv og snakker om alt han har ofret. 0 Siter
Vendi Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars stjernestøv skrev (Akkurat nå): Han kjefter på oss for vi har nok med våre liv og snakker om alt han har ofret. Vil råde deg til å mobilisere fornuften din. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mars Forfatter Skrevet 9. mars Lillemus skrev (1 minutt siden): Hvem skal man hjelpe og bruke tiden på, om ikke sine nærmeste, sier nå jeg! Han snakker om alle barna i verden og verden men vi er jo glad i våre nærmeste og kan ikke bare bryte opp og forlate dem selv om han gjorde det for saken. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mars Forfatter Skrevet 9. mars Vendi skrev (1 minutt siden): Vil råde deg til å mobilisere fornuften din. Ok. Jeg er glad i mine nærmeste, kan ikke bare forlate dem. 1 Siter
Vendi Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ok. Jeg er glad i mine nærmeste, kan ikke bare forlate dem. Selvfølgelig kan du ikke det. Her virker det jo som om du har fornuften i behold 0 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mars Forfatter Skrevet 9. mars Vendi skrev (1 minutt siden): Selvfølgelig kan du ikke det. Her virker det jo som om du har fornuften i behold Ja litt fornuft har jeg jo 1 Siter
Vendi Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars (endret) stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ja litt fornuft har jeg jo Det er bra. Bruk den videre nå til å melde deg ut av siden hans. Ikke følg han lenger. Endret 9. mars av Vendi 1 Siter
stjernestøv Skrevet 9. mars Forfatter Skrevet 9. mars Vendi skrev (1 minutt siden): Det er bra. Bruk den videre nå til å melde deg ut av siden hans. Får tenke på det hehe 0 Siter
Fionys Skrevet 9. mars Skrevet 9. mars stjernestøv skrev (9 timer siden): Nei er redd det åndelige skal bli for dominerende og det går bare ikke nå, har andre ting å tenke på. Ja må bruke tiden på mine nærmeste og det hater jo Hope. Har du blitt mer åndelig etter å ha trappet ned på medisiner? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 10. mars Forfatter Skrevet 10. mars Fionys skrev (9 timer siden): Har du blitt mer åndelig etter å ha trappet ned på medisiner? Litt åndelig er jeg men ikke for mye. 1 Siter
psykedeliker Skrevet 11. mars Skrevet 11. mars Vhanja skrev (På 9.3.2026 den 11.52): "Jeg har svarene. Følg meg, gi meg penger, isoler dere fra andre, hør bare på meg og vi skal bygge et perfekt samfunn her". Skulle nesten tro det var meg du beskriver her. 😈 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.