stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva har han lært, og av hvem? Merkelig guru, han virker ikke frisk på noen måter. https://www.facebook.com/groups/1381065147398911 Anonymkode: be466...396 Han har lest masse og jobbet mye med seg selv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars psykedeliker skrev (11 timer siden): Hvordan da? Det du har gjengitt til nå virker ikke særlig overbevisende. Er han objektivist eller subjektivist? Hvilken side står han på i positivismestriden? Hva sier han om Det Liberale Dilemma? Det kan jeg ikke svare på, du får se. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars 20 minutes ago, stjernestøv said: Han har lest masse Lest hva? 20 minutes ago, stjernestøv said: og jobbet mye med seg selv. Hvordan har han jobbet med seg selv? Anonymkode: be466...396 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Lest hva? Hvordan har han jobbet med seg selv? Anonymkode: be466...396 Alt mulig, Nicola Tesla, charkaer og mye mer. Med the arc, charkaer osv. Han sier han har jobbet veldig mye med seg selv. 0 Siter
At det var... Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars 1 hour ago, stjernestøv said: Alt mulig, Nicola Tesla, charkaer og mye mer. Med the arc, charkaer osv. Han sier han har jobbet veldig mye med seg selv. Men har det hjulpet? Virker ikke sånn . 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars At det var... skrev (2 minutter siden): Men har det hjulpet? Virker ikke sånn . Nei han har jo store problemer men han trenger seks folk så alle kan bli friske, ikke hele verden men de folkene som er med. 0 Siter
At det var... Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars 38 minutes ago, stjernestøv said: Nei han har jo store problemer men han trenger seks folk så alle kan bli friske, ikke hele verden men de folkene som er med. Hvorfor akkurat seks folk? Hvordan kan ha være så sikker på at alle blir friske? Høyres ut som humbug syns jeg. 2 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars At det var... skrev (18 minutter siden): Hvorfor akkurat seks folk? Hvordan kan ha være så sikker på at alle blir friske? Høyres ut som humbug syns jeg. Det har noe med det Nicola Tesla skrev om. Alt kan kureres sier han men da må folk gjøre jobben. 0 Siter
Glitter Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars stjernestøv skrev (13 minutter siden): Det har noe med det Nicola Tesla skrev om. Alt kan kureres sier han men da må folk gjøre jobben. Da hadde flere vært friske. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Glitter skrev (2 minutter siden): Da hadde flere vært friske. Ja det virker ikke som om folk tror på at de er superhelter når han sier det, man må bare vekke kreftene til liv med jobbing og få vekk programmeringen vi er utsatt for. 0 Siter
Glitter Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars stjernestøv skrev (2 minutter siden): Ja det virker ikke som om folk tror på at de er superhelter når han sier det, man må bare vekke kreftene til liv med jobbing og få vekk programmeringen vi er utsatt for. Høres rart ut for meg. Jeg har min tro og det er ikke denne. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Glitter skrev (2 minutter siden): Høres rart ut for meg. Jeg har min tro og det er ikke denne. ok. Vi er jo blitt programmert hele livet. 0 Siter
Glitter Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars stjernestøv skrev (6 minutter siden): ok. Vi er jo blitt programmert hele livet. Det er hjernevasking over alt hvis det er det du mener. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Glitter skrev (7 minutter siden): Det er hjernevasking over alt hvis det er det du mener. Ja det er det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars stjernestøv skrev (1 time siden): Ja det virker ikke som om folk tror på at de er superhelter når han sier det, man må bare vekke kreftene til liv med jobbing og få vekk programmeringen vi er utsatt for. Jeg fatter ikke hvordan du helt ukritisk tror på det merkeligste oppgulp sjarlataner og svindlere på nettet kommer med. Han er vel like mye superhelt som at Batman lever... 1 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Lillemus skrev (11 minutter siden): Jeg fatter ikke hvordan du helt ukritisk tror på det merkeligste oppgulp sjarlataner og svindlere på nettet kommer med. Han er vel like mye superhelt som at Batman lever... Han sier vi har sånne superkrefter som superheltene, hun som ladet vann sa de var en gruppe som hadde fått et tynt ark til å løfte seg litt så det skal nok noe til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars 8 minutes ago, stjernestøv said: Han sier vi har sånne superkrefter som superheltene, hun som ladet vann sa de var en gruppe som hadde fått et tynt ark til å løfte seg litt så det skal nok noe til. Men hvordan går det an å bare helt ukritisk tro på hva folk sier? Anonymkode: be466...396 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men hvordan går det an å bare helt ukritisk tro på hva folk sier? Anonymkode: be466...396 Jeg pleier ikke tro at folk lyger selv om mange rundt meg gjør det og tar dem i det, jeg er nok litt naiv. Har alltid vært det og blitt skuffet pga det og. 0 Siter
Vhanja Skrevet 8. mars Skrevet 8. mars stjernestøv skrev (16 minutter siden): Jeg pleier ikke tro at folk lyger selv om mange rundt meg gjør det og tar dem i det, jeg er nok litt naiv. Har alltid vært det og blitt skuffet pga det og. Jeg er også litt sånn at jeg sliter med å tro at folk direkte lyver,, men har jo lært at slike folk finnes. Men det er jo også folk som ikke lyver, men oppriktig tror på det de prater om. Men at noen tror på noe, betyr jo ikke automatisk at det er sant. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Vhanja skrev (3 minutter siden): Jeg er også litt sånn at jeg sliter med å tro at folk direkte lyver,, men har jo lært at slike folk finnes. Men det er jo også folk som ikke lyver, men oppriktig tror på det de prater om. Men at noen tror på noe, betyr jo ikke automatisk at det er sant. Ja det finnes folk som lyver. Nettopp, tror ikke Hope lyver men tror på det han driver med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.