Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest spørreren
Skrevet

Ja, som om noen normale kvinner skulle hatt et snev av lyst til å "kjempe" om disse fyrene som plukker opp fallby-kvinner på gaten... *flire*

Storparten av kundene har helt normale, norske kvinner i heimen :-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gripp

11

• sugarpop

9

• Goliath

7

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, som om noen normale kvinner skulle hatt et snev av lyst til å "kjempe" om disse fyrene som plukker opp fallby-kvinner på gaten... *flire*

Jeg missforstod nok litt, og tenkte på norske horer:-)

Skrevet

Helt vanlige familiefedre som ikke bryr seg om at halve Norge får med seg at de drar ned buksene i nærmeste bakgård for et femøres? Mulig, men bare mulig.

Skrevet

A propos... de framstår jo nærmest som pripne og respektable i Karl Johan- sammenheng.

Skrevet

For min del var de såpass høflig at de kun presset seg inn mot meg og supplerte med å reklamere for puppestellet sitt på gebrokkent engelsk.

Siden jeg var lett animert og dertil hadde anstand av en kompis, bød jeg skamløst tredve kroner for et avsug. Det ble dårlig mottatt og jeg fikk fingern og "fuck off"..hvilken i og for seg var meningen.

Eller du får ei veske med en halv murstein i bakhodet :-(

mil1365380270
Skrevet

Det må fremstå som dårlig reklame for norske kvinner når det tydeligvis er et så stort marked for utenlandske horer.

Hvorfor tar ikke norske kvinner opp kampen? De burde da lett kunne ha mer å tilby på hjemmefronten?

Tja, dårlig reklame for norske kvinner eller norske menn...?

Vanlige kvinner vil ha gode elskere, horer er som kjent fornøyd bare de får penger.

;-)

Skrevet

En utryddingstruet art.

Skrevet

Og det sier mer om mennene enn det gjør om kvinnene.

Møkkagubber.

Skrevet

Huff :-(

Jeg har ikke vært ute de siste 8-9 mnd, nei...

Det er jo virkelig ukoselig :-/

Det stemmer som de andre sier her. Jeg fikk oppleve det for første gang for 1 mnd siden. Noen fortalte meg om det og jeg tenkte bare at de overdrev for det har da aldri vært sånn før! Men så kom jeg dit... Det har tatt helt av! Skikkelig ekkelt! Aldri sett så mange horer på en gang før! Jeg skammer meg over byen vi bor i :-(

Skrevet

Jeg spaserte på Karl Johan senest torsdag kveld, og verken så eller opplevde noe av det du forteller om her.

Det kryr av de, på alle ukedager. Ikke bare langs Karl Johan, men også nedi mot Stortingsgata/Rosenkrantz gate. Jeg gikk forbi det området en mandagskveld for flere uker siden. Det var minus 16 ute, så horene hadde varmedresser...ikke mye høye hæler og korte skjørt der nei...

Et ganske komisk syn...

Skrevet

Det kryr av de, på alle ukedager. Ikke bare langs Karl Johan, men også nedi mot Stortingsgata/Rosenkrantz gate. Jeg gikk forbi det området en mandagskveld for flere uker siden. Det var minus 16 ute, så horene hadde varmedresser...ikke mye høye hæler og korte skjørt der nei...

Et ganske komisk syn...

Hmmmm, kanskje det bare er meg, i all min landsens naivitet, som ikke skjønner de er horer? :-)

Jeg har vært en god del i Oslo den siste tiden, og jeg synes bybildet preges mest av junkies og tiggere.

Skrevet

Disse jentene gjør en langt bedre jobb enn de Norske. Tar de visa tror du?

Det heter norske, med liten "n". Og nigerianske, med enda mindre "n".

Gjest rykk og napp
Skrevet

Det heter norske, med liten "n". Og nigerianske, med enda mindre "n".

Spiller inger rolle. De får sine Norske medsøstre til å ligne på liggeunderlag.

Gjest grei fyr
Skrevet

Som jeg skriver annet sted i tråden, er trafikken selvsagt avhengig av at kundegrunnlaget er til stede.

Situasjonen viser resultatet av en trist og ukontrollert menneskehandel. Og det synes som om myndighetene er totalt maktesløse og heller ikke prioriterer dette.

Del 2 av saken er at man for helvete ikke kan la vår hovedgate fremstå slik. Det er jo en skandale, rett og slett.

Jeg lurer på om politikerne er så fjernt fra gata at de ikke vet hva som skjer, eller om de rett og slett lukker øynene.

"Jeg lurer på om politikerne er så fjernt fra gata at de ikke vet hva som skjer, eller om de rett og slett lukker øynene. "

Lukker øynene. Mine antagelser: Noen (forhåpentligvis få) politikere er antagelig horekunder selv, andre er nok korrupte (og legger hindringer i veien for utryddelse av korrupsjon), noen er nok likegyldige, noen møter sikkert trusler om de vil ta vekk horene.

Det samme kan du sikkert si om politiet. For det kan ikke være vanskelig å få sendt de utenlandske horene tilbake til hjemlandet.

For en tid siden fortalte avisene om et "hotell/pensjonat" i Oslo som hadde nesten bare utenlandske prostituerte gjester med fjerte-følge. Politiet gjorde ingenting. Ikke før media begynte å grave litt dypre i materien. Da kom spetakkelet. Så ble tuppelurene sendt hjem.

Ser du handlinger som bare kan forklares med motivasjonen korrupsjon eller trusler, har du antagelig rett.

Gjest Bør bli ulovlig!!
Skrevet

Den enste løsningen på dette store problemet er å gjøre som i Sverige å la prostitusjon bli ulovlig. Det burde jeg det skulle vært.

Prostiusjon fører til kjønnsykdommer, samlivsbrudd og evt mange ulykkelige kvinner som har funnet ut hva for en ekling de lever med.

Gjest grei fyr
Skrevet

Det må fremstå som dårlig reklame for norske kvinner når det tydeligvis er et så stort marked for utenlandske horer.

Hvorfor tar ikke norske kvinner opp kampen? De burde da lett kunne ha mer å tilby på hjemmefronten?

"Hvorfor tar ikke norske kvinner opp kampen? De burde da lett kunne ha mer å tilby på hjemmefronten?"

Hvis de ville, selvfølgelig. Hvorfor ikke ? Det finnes nok mange årsaker. Se http://www.sexhandel.no/forums/messages.cfm?threadid=A020B898-10DC-DDCE-1626BC1D00CEBF7A

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Vi behøver ikke å ta opp kampen om de ordentlige mennene ser du:)

De dårlige mennene kan horene få.

Gjest rykk og napp
Skrevet

Vi behøver ikke å ta opp kampen om de ordentlige mennene ser du:)

De dårlige mennene kan horene få.

"De dårlige mennene kan horene få"

Det er bare til de har smakt Nigeriamus.

Du vet hva bjørnen blir når den har fått smaken av blod?;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"De dårlige mennene kan horene få"

Det er bare til de har smakt Nigeriamus.

Du vet hva bjørnen blir når den har fått smaken av blod?;)

Kos deg du;)

Sikkert ingen som sørger over det.

Skrevet

Det stemmer som de andre sier her. Jeg fikk oppleve det for første gang for 1 mnd siden. Noen fortalte meg om det og jeg tenkte bare at de overdrev for det har da aldri vært sånn før! Men så kom jeg dit... Det har tatt helt av! Skikkelig ekkelt! Aldri sett så mange horer på en gang før! Jeg skammer meg over byen vi bor i :-(

Jeg leser dette... huff, det er jo ille :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...