Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest yeah right.
Skrevet

"De dårlige mennene kan horene få"

Det er bare til de har smakt Nigeriamus.

Du vet hva bjørnen blir når den har fått smaken av blod?;)

Og du har smakt nigeriamus?

Et høl er vel et høl?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• gripp

11

• sugarpop

9

• Goliath

7

• Prozak

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest rykk og napp
Skrevet

Kos deg du;)

Sikkert ingen som sørger over det.

hehe, hva skulle du ellers svare;)

Gjest rykk og napp
Skrevet

Og du har smakt nigeriamus?

Et høl er vel et høl?

Se nå heller til å få bukt med svenndommen din før du uttaler deg;)

Gjest rykk og napp
Skrevet

Det må fremstå som dårlig reklame for norske kvinner når det tydeligvis er et så stort marked for utenlandske horer.

Hvorfor tar ikke norske kvinner opp kampen? De burde da lett kunne ha mer å tilby på hjemmefronten?

Som f.eks?

Gjest yeah right.
Skrevet

Som f.eks?

Du klarer såklart ikke å svare på spørsmålet mitt.

Det kom ikke som en overraskelse.

Gjest variator
Skrevet

Og det sier mer om mennene enn det gjør om kvinnene.

Møkkagubber.

Det er godt med litt variasjon;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

hehe, hva skulle du ellers svare;)

Bare til opplysning.

Det skal være spørsmålstegn etter et spørsmål.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det har blitt helt forjævlig i byen. For hver eneste gang jeg har vært der det siste året har antallet prostituerte økt drastisk fra gang til gang.

Noe må gjøres. Disse horene tar heller ikke nei for et nei, og forfølger jo en stakkars faen hundrevis av meter, helt til man blir verbalt ufin mot dem og får dårlig samvittighet.

Det er utrolig at ingenting har blitt gjort.

Skrevet

Den enste løsningen på dette store problemet er å gjøre som i Sverige å la prostitusjon bli ulovlig. Det burde jeg det skulle vært.

Prostiusjon fører til kjønnsykdommer, samlivsbrudd og evt mange ulykkelige kvinner som har funnet ut hva for en ekling de lever med.

Det er et standardsvar, og noe som de gamle horene på strøket (ikke de importerte) sier ville vært katastrofalt for dem. Det er ikke bare å avfeie de som sitter med den dypeste praktiske kompetansen på området.

"............................................."

Skrevet

Det må fremstå som dårlig reklame for norske kvinner når det tydeligvis er et så stort marked for utenlandske horer.

Hvorfor tar ikke norske kvinner opp kampen? De burde da lett kunne ha mer å tilby på hjemmefronten?

Det er vel ikke så vanskelig å tenke seg til at disse ofrene for trafficing og andre tilfeller konkurrer ut mange av de norske bl.a på pris. Sikkert også tjenester som de fleste "gamle" ikke vil gjøre. En hallik som har en importstall på flere titalls kvinner kan presse ned prisene ganske bra i forhold til selvstendige prostituerte som både må ha mat og heroin, f.eks.

"............................................"

Skrevet

Du klarer såklart ikke å svare på spørsmålet mitt.

Det kom ikke som en overraskelse.

Du blir ikke tatt seriøst når du bytter nick i en tråd. Det er heller ikke tillatt. Og hvis spørsmålet ditt var innlegget fra "spørreren", så var det så dumt at du kan nesten ikke forvente at noen gidder å svare seriøst på det. Jeg prøvde, men kjenner jeg lusa på gangen så var det neppe "godt nok" for deg.

".............................................."

Skrevet

"De dårlige mennene kan horene få"

Det er bare til de har smakt Nigeriamus.

Du vet hva bjørnen blir når den har fått smaken av blod?;)

Nigeriamus er knall, det. Selv foretrekker jeg den i ikke-prostituert form, men det er nå meg :-)

Skrevet

Det er et av de mest idiotiske argumentene jeg hører. Hva er det som får deg til å tro at horekunder "ikke får nok på hjemmefronten"?

Noe må det jo være de mangler, eller føler de mangler, på et eller annet plan?

Skrevet

Noe må det jo være de mangler, eller føler de mangler, på et eller annet plan?

Det er liten tvil om at de mangler et eller annet, sannsynligvis mangler de noe oppe i hodet sitt.

Men å gi konene skylden for mennenes handlinger blir for dumt.

Skrevet

Det er liten tvil om at de mangler et eller annet, sannsynligvis mangler de noe oppe i hodet sitt.

Men å gi konene skylden for mennenes handlinger blir for dumt.

Nei, man kan selvfølgelig ikke gjøre det. Men det er mange slitne skjebner rundt omkring i verden som i en eller annen grad skyldes seksuelle frustrasjon. Dog er det selvfølgelig ikke alle som faktisk går og kjøper det de ikke får av kona.

Gjest yeah right.
Skrevet

Du blir ikke tatt seriøst når du bytter nick i en tråd. Det er heller ikke tillatt. Og hvis spørsmålet ditt var innlegget fra "spørreren", så var det så dumt at du kan nesten ikke forvente at noen gidder å svare seriøst på det. Jeg prøvde, men kjenner jeg lusa på gangen så var det neppe "godt nok" for deg.

Mitt innlegg var til rykk og napp. Ikke deg.

Skrevet

Mitt innlegg var til rykk og napp. Ikke deg.

Du er vel ikke så dum at du tror at du kan si "jeg snakker ikke til deg, så!" i en tråd i et åpent forum? *ler* Maken til selvhøytidelig fjolleri :-)

Gjest Bør bli ulovlig!
Skrevet

Det er et standardsvar, og noe som de gamle horene på strøket (ikke de importerte) sier ville vært katastrofalt for dem. Det er ikke bare å avfeie de som sitter med den dypeste praktiske kompetansen på området.

Så lenge det ikke er ulovlig viser Norge en passiv holdning til menneskehandel!

Menn som først har fått lokket frem djevelskapen sin med å behandle kvinner som et kjøttstykke vil trolig bare fortsette så lenge det ikke blir ulovlig.

Den enorme prostitusjonen som er i Oslo som er i dag må da være Norges historiens største skam.

Skrevet

A propos... de framstår jo nærmest som pripne og respektable i Karl Johan- sammenheng.

jepp:-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er for en gang skyld enig med deg. Byen forsøples.

Nå har ikke jeg opplevd dette så ille he he, men jeg har hørt menn fortelle om det.

Det har også vært en eksplosjon tiggere det siste året. En ny type tiggere. Damer som sitter på kne og tigger og ser på deg med bedende hundeøyne.- Please, please, please, skjærer det i ørene mine, mens jeg står og venter på bussen.

Jeg betaler min skatt med glede NETTOPP fordi vi ikke skal ha det slik i Norge og vi har et veldferdssamfunn som gjør at dette ikke skulle være nødvendig her til

lands.

Hadde det vært synd på dem, så skulle de ha fått penger av meg, men jeg kan ikke skjønne at det er det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...