Gå til innhold

Dårlig selvtillit og psykiske problemer.


Gjest Oljalyn

Anbefalte innlegg

Gjest Oljalyn

Hei. Bare lurer på om det er stor sammenheng mellom disse tingene. Føler mine psykiske problemer kommer av hovedsaklig dårlg selvtillit. Er det normalt? Har ikke fått ordentlige problemer før nå i slutten av tyveårene. (psykiske) Hvorfor det tro? Går og får hjelp og slik men selvtilliten har vært elendig hele livet så hvordan skal jeg klare å snu det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stillheten

Hei på deg. Føler akkuratt som deg og har store depresjoner og føler at selvtilliten er helt på bånn. Tror dette har sammenheng.

Vi må bare stå på videre og jobbe med oss sels, selv om jeg ikke har noen gode råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oljalyn

Hei på deg. Føler akkuratt som deg og har store depresjoner og føler at selvtilliten er helt på bånn. Tror dette har sammenheng.

Vi må bare stå på videre og jobbe med oss sels, selv om jeg ikke har noen gode råd.

Er så redd jeg ikke klarer å komme meg ut av dette, det er nok bare dumme tanker men de er så sterke. Prøver så godt jeg kan å holde ved håpet. Lykke til du også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...