Gå til innhold

Paroxetin


AnnaSara

Anbefalte innlegg

Jeg har startet med paroxetin. Første uke tok jeg 10 mg. Andre uke 15 mg. og nå de siste to ukene har jeg tatt 20 mg. som er den dosen jeg skal gå på. Jeg har blitt noe bedre, men jeg er likevel skuffet over dårlig virkning. Jeg er veldig sliten og kraftesløs. Må ta meg skikkelig sammen for å få gjort noe som helst. Eier ikke initiativ. Føler meg også trist. Har tatt samme medisin tidligere og da virket de så helt annerledes. Jeg fikk god virkning tidlig og fikk nettopp masse energi og livsglede. Er det for tidlig å forvente full virkning? I så fall hvor lenge må jeg ta disse pillene før jeg har maks virkning? Svært takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du må nok bruke 20 mg noe lengre enn 2 uker før du kan vente full effekt. Vanlig er minst 4 uker. Om du ikke er klart bedre etter 4 uker, er tiden inne for å øke til 30 mg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...