Gå til innhold

Rosa utflod....-gravid ?


Gjest ikke i dag, nei....:)

Anbefalte innlegg

Gjest ikke i dag, nei....:)

Er det noen som har hatt rosa utflod og som var gravid ?? Vi har prøvd denne måneden, og nå håper jeg så fryktelig.....:)

det kan jo sikkert bare være mensen som er på tur...? Eller en soppinfeksjon ?

Venter spent på svar... (Kan ikke huske å ha hatt slik rosa utflod før mensen før....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke i dag, nei....:)

Jeg hadde det dagen før jeg testet positivt.

Lykke til!

Åååå nå ble jeg enda mere spent...:)

Takk for svaret i allefall....

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest positivt denne gongen? *krysse krysse*

Åååå nå ble jeg enda mere spent...:)

Takk for svaret i allefall....

klem

Ka tid ventar du mensen? Eg har IKM på tirsdag i neste veke. Håpar og håpar på positiv test ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke i dag, nei.....:)

Ka tid ventar du mensen? Eg har IKM på tirsdag i neste veke. Håpar og håpar på positiv test ;-)

Jeg tror den skulle komme omtrent nå, men jeg er nokså uregelmessig, så det er ikke så godt å vite....

Vi får krysse fingre begge to. Kanskje vi slår følge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det to ganger. Den ene gangen begynte det som vanlig mens. Neste gang jeg gikk på toalettet var det rosa. så forsvant det helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Håpar på baby i 2007

Jeg tror den skulle komme omtrent nå, men jeg er nokså uregelmessig, så det er ikke så godt å vite....

Vi får krysse fingre begge to. Kanskje vi slår følge :)

Ja, håpar me begge får positiv test :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke i dag, nei....:)

Ja, håpar me begge får positiv test :-))

Vi må holde hverandre oppdatert da, ikke sant ? Jeg oppdaterer denne tråden så snart jeg har testet. Gjør du også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Babyen min kjem forhåpentligvis i 2007 ;-)

Vi må holde hverandre oppdatert da, ikke sant ? Jeg oppdaterer denne tråden så snart jeg har testet. Gjør du også ?

Klart det :-) Hadde vore kjekt om me var to som blei gravide omtrent samtidig og taste litt for å høyre kor forskjellig svangerskapa er hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke i dag, nei....:)

Klart det :-) Hadde vore kjekt om me var to som blei gravide omtrent samtidig og taste litt for å høyre kor forskjellig svangerskapa er hehe

Flottings *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lita&Søt

Hei!

Jeg lurte på det samme en dag, men så viste det seg at det var mensen som var på vei... Enda jeg hadde tegn på graviditet.

Skrev ikke dette svaret for å skuffe deg.

Godt mulig at det ikke er tilfelle når det gjelder deg, og at du faktisk er gravid.

Da foreslår jeg at du kjøper test. =)

Nevner en ting til:

Jeg hadde blødninger da jeg gikk gravid med min første, men det gikk ikke utover barnet. =) Heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke i dag, nei..... :)

Hei!

Jeg lurte på det samme en dag, men så viste det seg at det var mensen som var på vei... Enda jeg hadde tegn på graviditet.

Skrev ikke dette svaret for å skuffe deg.

Godt mulig at det ikke er tilfelle når det gjelder deg, og at du faktisk er gravid.

Da foreslår jeg at du kjøper test. =)

Nevner en ting til:

Jeg hadde blødninger da jeg gikk gravid med min første, men det gikk ikke utover barnet. =) Heldigvis!

Ja jeg vet jo at det kan være mensen som kommer. Har allerede bestillt meg tester, så jeg håper de kommer snart, for nå er jeg fryktelig spent. Leste forøvrig en anen plass på nettet at det også kunne være slik ved eggløsning, så her kan det være mange løsninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke i dag, nei... :)

Da er jeg redd det ikke ble denne gangen...-fikk litt brunt blod på papiret da jeg var på toalettet i morges (sorry ekle detaljer) Imidlertid så var det ikke noe nå sist jeg var på toalettet, men jeg er redd for at det er mensen som kommer....

Krysser fingre for at det ikke er det, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest håpar på baby i 2007 :-)

Jeg tror den skulle komme omtrent nå, men jeg er nokså uregelmessig, så det er ikke så godt å vite....

Vi får krysse fingre begge to. Kanskje vi slår følge :)

Fekk mensen denne mnd og :-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke i dag, nei....:)

Fekk mensen denne mnd og :-((

Varm klem fra meg. Jeg fikk en minimens på et døgn...-vet ikke akkurat hva jeg skal tro. Har tatt to negative tester, så det er nok ikke noe, men har tenkt å vente i en uke eller to og så ta en til for å være 100 % sikker. Tenker vi ses inne på "vil bli gravid"-forumet etterhert !

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...