bret Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Hei Jeg har en skjev nese som jeg er svært missfornøyd med. Jeg har tidligere hatt plastisk operasjon på nesen. Det første inngrepet var ikke spesiellt vellyket så jeg bestemte meg for å ta et inngrep til. ( kirugen som hadde behandlet meg var enig i dette, og tok heller ikke betalt for det andre inngrepet) Dessvere for meg så er jeg ikke fornød med den rettelsen som er gjort og jeg har vært i kontakt med kirugen igjen om problemstillingen. Han mener at vi godt kan ta et lite inngrep til for å få nesen til å bli rettet opp.Men jeg er litt skeptisk til dette, Jeg er redd for nok en misslykket operasjon og at nesen skal se enda mer skadet/skjev ut en før. Kirugen skal forresten være en av de flinkeste og holder til like utenfor oslo. Jeg har enda ikke bestemmt meg om jeg vil gjøre ett nytt inngrep, men jeg regner med at det går mot det.Men jeg tenkte jeg skulle forhøre meg litt rundt først om det er noen som har noen å annbefale slik at jeg kan få litt flere meninger om min situasjon., Er det noen som har vært i lignende situasjoner? Og er det noen som har noen klinikker/kiruger de annbefaler/fraråder?. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/228105-neseplastikk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.