Gå til innhold

Denise og Charlie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest litt å lese?
Skrevet

Jeg har ikke lest alt, men det var trist det jeg fikk med meg.

Skrevet

Jeg har ikke lest alt, men det var trist det jeg fikk med meg.

Er det sant det som står her da?

Gjest litt å lese?
Skrevet

Er det sant det som står her da?

Det skal være et seriøst nettsted.

Ilovenewyork
Skrevet

Herregud!! Jeg visste ikke han var så "skrudd".

Stakkars Denise og barna.

Skrevet

Fyren virker jo helt bak mål.

Skjønner ikke hva som kan røre seg i sånne mennesker jeg.

Gjest Hestehale
Skrevet

VENNLIGST OVERSETT! :D

Jeg er ikke så god i engelsk at jeg får med meg alt her, kan noen oversette det vesentligste takk?!

Gjest sol etter regn
Skrevet

VENNLIGST OVERSETT! :D

Jeg er ikke så god i engelsk at jeg får med meg alt her, kan noen oversette det vesentligste takk?!

Han har gjentatte ganger over lang tid hatt problemer med stoff/piller og gambling. Fra de møttes i 2001 til nå har bruken av dette økt på. Han har latt som om han har villet gjøre noe med problemene, men i virkeligheten har han gitt blaffen.

Han har frekventert (hyppig?) med prostituerte, og surfer også på nettet på diverse sexsider med mindreårige(?) gutter og jenter. Han har tapt hundretusenvis av dollars på gamblingen. Han nekter å forandre seg og mener hun bare må finne seg i dette.

I takt med misbruket av piller/gamblingen, har humørsvingingene og truslene hans økt. Han er veldig stygg i kjeften, og kaller henne de værste ting, også foran barna.

Han er (har vært) i perioder paranoid, bla. mente han at vaksinene som eldstedattra skulle ha var gift som ville gjøre henne hjerneskadet. Når kona likevel vaksinerte barnet, ble han rasende, og truet både henne og barnelegen sånn at barnelegen sa dem opp som pasienter...

Tror ikke han har vært så veldig voldelig mot henne, men det har vært noen episoder med dytting og noen slag.. Uansett, han høres helt skrudd ut, spør du meg. Mulig en personlighetsforstyrrelse, men kanskje pga. pillemisbruket? Hun søker iallefall "restraining order" - husker ikke hva det er på norsk.

Skrevet

Han har gjentatte ganger over lang tid hatt problemer med stoff/piller og gambling. Fra de møttes i 2001 til nå har bruken av dette økt på. Han har latt som om han har villet gjøre noe med problemene, men i virkeligheten har han gitt blaffen.

Han har frekventert (hyppig?) med prostituerte, og surfer også på nettet på diverse sexsider med mindreårige(?) gutter og jenter. Han har tapt hundretusenvis av dollars på gamblingen. Han nekter å forandre seg og mener hun bare må finne seg i dette.

I takt med misbruket av piller/gamblingen, har humørsvingingene og truslene hans økt. Han er veldig stygg i kjeften, og kaller henne de værste ting, også foran barna.

Han er (har vært) i perioder paranoid, bla. mente han at vaksinene som eldstedattra skulle ha var gift som ville gjøre henne hjerneskadet. Når kona likevel vaksinerte barnet, ble han rasende, og truet både henne og barnelegen sånn at barnelegen sa dem opp som pasienter...

Tror ikke han har vært så veldig voldelig mot henne, men det har vært noen episoder med dytting og noen slag.. Uansett, han høres helt skrudd ut, spør du meg. Mulig en personlighetsforstyrrelse, men kanskje pga. pillemisbruket? Hun søker iallefall "restraining order" - husker ikke hva det er på norsk.

besøksforbud...

Skrevet

At Denise trodde HAN, med sitt rykte, var daddy materia,l sier jo litt om henne...og at hun kunne finne på å la ham smelle henne på tjukka IGJEN etter 6 mnd er utrolig. Utover det er selvsagt Charlie Boy en premietufs.

Gjest sol etter regn
Skrevet

besøksforbud...

haha! Stemmer det. Fikk helt blackout! ;)

Takk :)

Skrevet

haha! Stemmer det. Fikk helt blackout! ;)

Takk :)

Vet godt hvordan det er.. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...