Gå til innhold

Er denne programlederen uproff, eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars *LOL*

Ikke greit å være belgier, nei...

Skrevet

Nå blir det påstått at dette er faking, men uansett er det artig å se på, hehe.

Skrevet

Jeg har sett hele klippet og da var det en mann som gikk i protest mot programlederen.

Og så fikk vi se programlederen fortelle om hvordan han følte deg og han fortalte også at han mistet jobben,men at han hadde fått jobb som programleder i en radio istede.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er helt forferdelig å være på direkten og ikke greie holde seg fra å le! Selv har jeg hatt vedvarende latterkrampe i rundt 10 minutter under en direktesending, og det var _ikke_ noe humorprogram. Jeg er glad jeg bare har drevet med radio. :-)

Skrevet

Tror ikke det. Hvor har du hørt det? Dette er jo en klassiker, og jeg har ikke lest noe sted at det ikke er ekte.

"..............................................."

Skrevet

Ja og nei, vil jeg si. Må være en helt forferdelig situasjon å havne i, ihvertfall.

".............................................."

Skrevet

Tror ikke det. Hvor har du hørt det? Dette er jo en klassiker, og jeg har ikke lest noe sted at det ikke er ekte.

"..............................................."

Jeg vet heller ikke, men har hørt at det er fake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...