Lurveline Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Har kjøpt filmen; Ildkrigen og spekulerer nå på én ting, varte ikke denne filmen rundt 3 timer? Mener å huske det fra da jeg så den på tv. Filmen jeg har kjøpt varer i 1t og 40 min. Husker jeg feil? 0 Siter
Atene Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Jeg tror du husker feil. Jeg så den på kino, og kan ikke huske annet enn at den var som en gjennomsnittlig kinofilm. 0 Siter
Lurveline Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Jeg tror du husker feil. Jeg så den på kino, og kan ikke huske annet enn at den var som en gjennomsnittlig kinofilm. Er sikkert jeg som begynner å bli gammel, alt går så mye fortere nå;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Neida, den har varighet som en vanlig helaftens spillefilm. Du forveksler den sikkert med Tatt av Vinden - de er litt like :-) "............................................" 0 Siter
mariamamma Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Husker ikke lengden på filmen, bare at den var jo ufattelig bra, så jo lenger dess bedre ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.