Gå til innhold

Konfirmasjon atter en gang.

Anbefalte innlegg

Gjest konfirmasjon snart
Skrevet

Vi er Tante og Onkel + faddere til en konfirmant i år.

Lurte litt på å gi 1000 lapp eller er jeg på vidda nå?

Det er uaktuelt med annet enn penger her så ikke gi meg råd om ting og tang.

Hvor mye hadde din familie gitt?

Videoannonse
Annonse
Ilovenewyork
Skrevet

Vi er også tante,onkel og fadder og skal gi 1000 kr.

Tror det er ganske normalt.

Skrevet

1000 kr er vanlig i min familie. Det fikk jeg da jeg ble konfirmert av tantene mine (som også var faddere) som har normal økonomi.

Gjest hva med indeksreguleringen her da ... ?
Skrevet

1000 kr er vanlig i min familie. Det fikk jeg da jeg ble konfirmert av tantene mine (som også var faddere) som har normal økonomi.

.

Skrevet

I min familie gav vi også 1000 kr fra tante/onkel til konfirmant

Gjest hva med indeksreguleringen her da ... ?
Skrevet

?

regner med at det er noen år siden du var konfirmant, da var 1000 kroner mer enn det er idag ....

Skrevet

regner med at det er noen år siden du var konfirmant, da var 1000 kroner mer enn det er idag ....

Syv år siden.

Da jeg var barn, var det vanlig å gi bursdagsgaver til venner som kostet ca. kr. 100. Det samme er så vidt jeg vet vanlig i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...