Gå til innhold

overgrep og kjærester...

Anbefalte innlegg

Gjest jaddablabla

liten aktivitet ja, men kanskje det er noen som leser dette likevel!

har skrevet litt her før.har vært utsatt for litt "grenseoverskridende opplevelser" som det også kan kalles.har litt prob med kjærester og sånt kan man si..

men så har jeg truffet en fin fyr.vil gjerne prøve og se om kanskje det kan bli noe,men det er noe som holder meg igjen.slapper ikke av for et rødt øre når det kommer til den nære/intime delen av et forhold..får litt hetta, klaus og føler andre har det bedre uten meg uansett..

sett at jeg blir med denne fyren ut igjen da.når skal jeg fortelle om mine tanker/følelser rundt dette?han vil jo ganske fort merke at jeg ikke er helt komfortabel..og ser jo at det kan virke som om jeg ikke er interessert da..men det er jeg jo. tror bare at det å utlevere hele historien så tidlig vil skremme han,men tror ikke det vil fungere hvis jeg må presse meg til å skjule mine egentlige reaksjoner hele veien.orker ikke det..tror det vil ødelegge mer for meg selv..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228185-overgrep-og-kj%C3%A6rester/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jaddablabla

Hei

Jeg har ikke noe konkret svar på akkurat dette, men det å være så ærlig som mulig er det som nytter i lengden

Kanskje det er mulig å fortelle bittelitt? F.eks at du har opplevd ting som gjør at du er litt utrygg.

Det holder i massevis.

ja..og hvis han reagerer med å trekke seg tilbake så er han vel ikke så bra likevel..!men når det er fortalt,så vil han jo og "vite"..har ikke vært åpen om dette.kun psykologen min som vet..noen vet at noe skjedde, men ikke hele historien eller hva jeg sliter med..men det er vel en sjanse man må ta:/

takk for svar i allefall:)

ja..og hvis han reagerer med å trekke seg tilbake så er han vel ikke så bra likevel..!men når det er fortalt,så vil han jo og "vite"..har ikke vært åpen om dette.kun psykologen min som vet..noen vet at noe skjedde, men ikke hele historien eller hva jeg sliter med..men det er vel en sjanse man må ta:/

takk for svar i allefall:)

Hei!

Vil først ønske deg lykke til!! Har ikke kommet så langt selv, så vil gjerne høre hvordan det går? Uansett - tror vanilje har rett, det er lurt å fortelle noe. De fleste respekterer at man sier at mer orker jeg ikke fortelle - det er for vanskelig.

Har gjort det mye når det gjelder nærmeste venner og noen i familien - trent, bestemt meg for hvor mye jeg vil si og hva jeg absolutt ikke vil si. Har ikke opplevd at noen prøver å grave eller vil være med, så lenge man sier tydelig i fra!

Håper han er en ålright fyr! :-)

Gjest jaddablabla

Hei!

Vil først ønske deg lykke til!! Har ikke kommet så langt selv, så vil gjerne høre hvordan det går? Uansett - tror vanilje har rett, det er lurt å fortelle noe. De fleste respekterer at man sier at mer orker jeg ikke fortelle - det er for vanskelig.

Har gjort det mye når det gjelder nærmeste venner og noen i familien - trent, bestemt meg for hvor mye jeg vil si og hva jeg absolutt ikke vil si. Har ikke opplevd at noen prøver å grave eller vil være med, så lenge man sier tydelig i fra!

Håper han er en ålright fyr! :-)

tusen takk:) har ikke truffet han igjen enda, men skal fortelle hvordan det gikk ja..

ha en fin dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...