Gå til innhold

Hva koster det å avlive en katt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting:-) Balltre eller baksiden av en øks i bakhodet, eller hvis du har ei hagle...

Skrevet

Jeg måtte avlive katten min for et par år siden, alt i alt betalte jeg i underkant av 4.000,-, men da var sårbehandling og røntgen inkludert. Trodde først den skulle klare seg, men skadene var desverre verre enn vi først trodde.

Kan tenke meg du må ut med 1.500 - 2.000,-

Skrevet

Ingenting:-) Balltre eller baksiden av en øks i bakhodet, eller hvis du har ei hagle...

Fy så stygg du er da!!!

Skrevet

prisen varierer nok noe fra sted til sted. jeg har fått min katt avlivet, det kostet et par hundre kroner.jeg betilte time til avliving.det er trist, men en"fin" måte å få slikt gjort på

Skrevet

600 betalte vi for et annet smådyr, men det er allerede 5 år siden.

Gjest Heidrun
Skrevet

Fy så stygg du er da!!!

Vi avlivet katten i februar og da betalte vi ca 500 kr for selve avlivingen. Men så krevde dyrlegen at katten måtte kremeres, og da ble det 200 kr for det også. Altså 700 kr kostet det oss.Vi kunne få katten med hjem og begrave den selv, men pga årstiden var jo ikke det så enkelt...

Gjest død er død
Skrevet

kan man ikke avlive selv? skyte eller noe. den pines ikke mer av det.

Skrevet

kan man ikke avlive selv? skyte eller noe. den pines ikke mer av det.

Ikke alle som har lyst til å drukne kjæledyret sitt...

Skrevet

Hva med hvis man har utstyret men ikke motet? Treffer man ikke skikkelig på første slag så er det ganske ille.

Eller skulle du bare forsøke å provosere bittelittegrann kanskje? Ikke alle som klarer å ta livet av noe de er glad i.

Skrevet

Jeg måtte avlive katten min for et par år siden, alt i alt betalte jeg i underkant av 4.000,-, men da var sårbehandling og røntgen inkludert. Trodde først den skulle klare seg, men skadene var desverre verre enn vi først trodde.

Nei nei nei. Ikke snakk om.

"......................................."

Skrevet

Hva med hvis man har utstyret men ikke motet? Treffer man ikke skikkelig på første slag så er det ganske ille.

Eller skulle du bare forsøke å provosere bittelittegrann kanskje? Ikke alle som klarer å ta livet av noe de er glad i.

Selvfølgelig skulle h*n provosere. Det er samme "turbohjernen" som alltid kommer med slikt :-)

".............................................."

Gjest død er død
Skrevet

Ikke alle som har lyst til å drukne kjæledyret sitt...

drukne er jo å pine. Skyte er å avlive raskt og smertefritt.

Skrevet

drukne er jo å pine. Skyte er å avlive raskt og smertefritt.

Ikke alle i Norge som har pistol i nattbordsskuffen. Heller ikke alle som har lyst til å avlive katten på den måten.

Gjest abrahamsen
Skrevet

For sju år siden betalte vi 500 for å avlive katten vår. Hadde aldri trodd at jeg skulle gråte over en katt, men det gjorde jeg.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Nei, det er altfor mye.

Skrevet

Hmmm, hvordan i all verden kunne du ta det som et provoserende innlegg... Hahaha, selvfølgelig var det den eneste hensikten bak det;-)

Skrevet

Selvfølgelig skulle h*n provosere. Det er samme "turbohjernen" som alltid kommer med slikt :-)

".............................................."

Tjihi, så du har skjønt det, altså?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...