Gå til innhold

deprimert


TherGg

Anbefalte innlegg

Jeg har en kjæreste som er langtidssykemeldt og har derfor ikke arbeidet på flere måneder. Han har i det siste blitt deprimert og avvisende mot meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre, det er veldig vanskelig for meg. Vil hjelpe, men vet ikke hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sollugg

Nå kjenner ikke jeg kjæresten din men jeg er nøyaktig slik selv når deprimert og tror det er veldig vanlig. Litt avvisende og murer seg litt inne i seg selv. Innerst inne tror jeg de aller fleste vil snakke om det men har litt vanskelig for det. Hjelper alltid masse å snakke, for meg i allefall men terskelen er høy for det. Vær støttende og gjerne si du vet han har det litt vondt men du vil hjelpe og prøv å snakk om det. Bare mitt lille tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...