Gå til innhold

Hvor lenge


Gjest venterogventer

Anbefalte innlegg

Gjest venterogventer

Hvor lenge er det rimelig å vente på den man elsker, til evig tid? Jeg er selv fri som fuglen, min elskede jobber med saken.

Nå har det gått ett år snart, vet ikke hvor lenge jeg holder ut, om jeg holder ut også neste jul, sommer etc.

Hvis dere ser bort i fra alt, hele storyen, hvor lenge skal man vente før man gir opp, for det er fortsatt håp og jeg har tro på at vi skal klare det, men i mellomtiden sliter det meg helt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Berthold Grünfeld

Hva er det han jobber med? Hvorfor tar han seg så god tid? Du får spørre han.

Det er ikke mulig å angi noen tidsramme for hvor lenge man skal vente på sin elskede. Noen venter i årevis, andre har ikke tålmodighet mer enn i kanskje noen få måneder før partneren har bestemt seg.

Du må spørre han hva han venter på.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

berthold Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...