Gå til innhold

hvem vinner idol 2006?

Anbefalte innlegg

Gjest hvem tror du vinner?
Skrevet

Jeg tror og håper at Jonas vinner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper også på Jonas, men det blir nok Vivian.

Skrevet

Jonas =)

Enten Jonas eller Viviann. Men jeg har sluttet å se på det så jeg vet ikke lenger :)

Elisabeth1365380359
Skrevet

Visnu, hvis det er det han heter.

Skrevet

Jonas syns jeg. Vivian er bra hun også, men er for kjedelig og vanlig. Jonas har glimt og sjarm. Vivian mangler litt etter min mening, selv om hun er søt nok, og alt virker perfekt.

Skrevet

Jeg tror Jonas vinner. Min personlige favoritt er Marita men jeg er redd for at hun ryker ut på fredag.

Skrevet

Jeg håper Vivian vinner, for hun liker jeg ikke. Og som vi har erfart fra tidligere Idol, så er det ikke noen stor fordel å vinne. Man får et ferdiglaget masseprodusert pop-album som man må sette navnet sitt på, så man blir ikke levedyktig som artist.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg heier på Jonas og litt på Aleksander. Håpr ikke Vivian vinner..Hun har da ikke noe fin stemme? Bare skoleflink, maks!

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...