Gå til innhold

Tror jeg har ASTMA

Anbefalte innlegg

Gjest Hetero35

Jeg har pustevansker innimellom. Ikke noe seriøst men det kan være ganske irriterende. Jeg går og er søvnig på dagtid og jeg tror det er pga lite oksigen tilførsel til kropp og hodet. Astmaen eller tendensen til astma kommer og går litt noen ganger så er den omtrent ikke der andre ganger så er den der veldig intenst. Det er spesielt i jobb situasjon jeg blir trøtt foran dataskjermen og da jeg må konsentrere meg. (Kan jo være noe annet også da) Men jeg tror det er på grunn av mangel på oksigen til hjernen og blodomløpet til hjernen at jeg blir litt trøtt hele tiden. Iallefall energien føles lav og små irritasjoner blir fallbølgen til å ta seg en hvil hele tiden. Dette er veldig tidkrevende og jeg jobber ikke like effektivt på denne måten. Kan det enkelt og greit bare være astma eller problemer med luft til hjernen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228221-tror-jeg-har-astma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

Er du i tvil om hva pusteproblemene skyldes, bør du snakke med legen din. Hvis fastlegen har utstyr for respirasjonsmålinger, vil det kunne si endel. Ellers bør du undersøkes nærmere hos en lungelege.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/228221-tror-jeg-har-astma/#findComment-1725999
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...