flisa Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Ingen trodde vel at man skulle tenke på tyskere som noe annet enn nazi'er heller -for noen år siden....http://www.dagbladet.no/magasinet/2006/04/26/464563.html Og se bare på Berlinmuren - det gikk det også. Jeg tror det er håp jeg, det MÅ vi jo tro! 0 Siter
Prozak Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Ikke i overskuelig fremtid, tror jeg. Ekstremistene på begge sider, og deres mnge støttespillere ellers i verden, må dø ut først - og færre nye må komme til. "............................................." 0 Siter
flisa Skrevet 26. april 2006 Forfatter Skrevet 26. april 2006 Ikke i overskuelig fremtid, tror jeg. Ekstremistene på begge sider, og deres mnge støttespillere ellers i verden, må dø ut først - og færre nye må komme til. "............................................." Da er jo eneste løsningen å bure inn alle mannfolk og fjerne alle burkaer -set the people free! 0 Siter
Prozak Skrevet 26. april 2006 Skrevet 26. april 2006 Da er jo eneste løsningen å bure inn alle mannfolk og fjerne alle burkaer -set the people free! Og så får vi en amazon-stat i stedet? :-) ".............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.