Gå til innhold

Må man ti legen for å skjekke......?

Anbefalte innlegg

Gjest på forhånd takk :o)
Skrevet

Stoffskifte? Eller holder det med å gå på labben, så tar de testen? Hvordan tar de den? Er det bare en blodprøve?

Jeg er konstant trøtt, sover mye, svetter mer enn vanlig, stresser for mye..

Er det noe mer jeg må skjekke meg for? Har aldri skjekket meg grundig så jeg tenkte at det kanskje var på tide å se om alt var i orden...

Blodprosent og slikt, er det viktig å skjekke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blodprøver krever vanligvis at legen rekvirerer det så du bør snakke med legen først. Kanskje du kan ringe til legen din?

Skrevet

Blodprøver krever vanligvis at legen rekvirerer det så du bør snakke med legen først. Kanskje du kan ringe til legen din?

Jeg har fått time, men jeg tenkte at hvis stoffsskifte prøve ikke er noe å gå til legen for, kan jeg droppe det, og bare stikke innom lab, så de kan ta prøven der =) (da slipper jeg å betale legetimen)

Men hvis det må gå gjennom legen, så er det no helt annet.

Skrevet

[quote name=på forhånd takk :o)' timestamp='1146078949' post='3087266]

Jeg har fått time, men jeg tenkte at hvis stoffsskifte prøve ikke er noe å gå til legen for, kan jeg droppe det, og bare stikke innom lab, så de kan ta prøven der =) (da slipper jeg å betale legetimen)

Hvis det er mistanke om stoffskifteproblemer må legen også undersøke deg. Det tryggeste er nok å ha en time.

:-)

Skrevet

Kanskje du rett og slett bare er stressa?

Med du bør sjekke blodtrykket, blodprosenten, jernlagerne.

Skrevet

[quote name=på forhånd takk :o)' timestamp='1146078949' post='3087266]

Jeg vil tro at en seriøs lege i tillegg til blodprøve vil undersøke puls, lytte på lunger og hjerte og undersøke deg litt for å se etter fysiske symptomer kanskje.

Skrevet

Jeg vil tro at en seriøs lege i tillegg til blodprøve vil undersøke puls, lytte på lunger og hjerte og undersøke deg litt for å se etter fysiske symptomer kanskje.

Ja, ikke sant, han burde det. Skal gå jeg,skader ikke :)

Skrevet

Kanskje du rett og slett bare er stressa?

Med du bør sjekke blodtrykket, blodprosenten, jernlagerne.

Ja, jeg er veldig stressa. Det var en stund jeg hadde skikkelig vondt i magen pga stressinga mi. Men skal nok sjekke om det er jern og slike ting jeg mangler også.

Skrevet

[quote name=på forhånd takk :o)' timestamp='1146083423' post='3087373]

Ja, jeg er veldig stressa. Det var en stund jeg hadde skikkelig vondt i magen pga stressinga mi. Men skal nok sjekke om det er jern og slike ting jeg mangler også.

Sannsynligvis er det ikke noe galt, men greit å få seg sjekket allikevel.

Skrevet

Sannsynligvis er det ikke noe galt, men greit å få seg sjekket allikevel.

Ja, ikke sant, da slipper jeg å lure på om det er noe galt. Man føler seg lettere med en gang.

Skrevet

[quote name=på forhånd takk :o)' timestamp='1146083700' post='3087384]

Ja, ikke sant, da slipper jeg å lure på om det er noe galt. Man føler seg lettere med en gang.

Enig, jeg var selv og sjekket med for noen lignende problemer en gang. Det var ikke noe galt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...