Gå til innhold

Nabobråk som stresser, tvangstanker rundt dette.


Gjest Frustrert nabo

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert nabo

Jeg fikk nye naboer i sommer. De krangler støtt, og moren lar barna drive på som om det skulle vært en gymsal over hodet på meg. Samtidig har hun voldsomme krangler med typen sin. Jeg har lyst til å klage, men vet ifra lignende situasjoner fra før at jeg har en tendens til å gå for langt. Jeg kan bli skikkelig forbanna, dersom jeg lar noe først få utløp. Så jeg dropper dette. Har også tenkt på å klage til boretslaget, men når jeg tenker på dette får jeg slike forfølgelsestanker, om at hun sikkert vil sette ut stygge usanne rykter om meg osv. Noen som har noen råd?

Jeg vil tilslutt legge til at jeg ikke er noen streng nabo, med tanke på at de som bodde over meg før, festet veldig mye, men dette gjorde meg lite, iom at de ikke dunket i gulvet hele tiden sånn som disse nye. Damen over meg nå virker helt rabiat, flyr på typen sin flere ganger i uka, krangler hver da osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest profile

Kansje du kan si ifra på en måte uten å direkte klage, f.eks. bemerke hvor lytt det er. Vis du er ekstra modig kan du jo spørre om det går bra mellom henne og typen etter den siste krangelen. (Vel den var kansje litt på kanten da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...