Gå til innhold

FU: Hvor mye har du på banken?

Anbefalte innlegg

Gjest pengebrukeren
Skrevet

Jeg har igjen 14000 bare nå *buhuu*. Har jobbet meg ned fra 120 000 til nesten null. Men får inn 30 000 om seks uker. Da hjelper det litt.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

8

• Lillemus

7

• Gyda

6

• Goliath

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dette skjønte jeg ikke.

Vedkommende mener nok å spørre om hvor mye du har på konto i banken. :o)

Gjest pengebrukeren
Skrevet

Ja, hvor mye penger har du på konto? Jeg har brukt mine penger på dilldall og tull.

Skrevet

Ja, hvor mye penger har du på konto? Jeg har brukt mine penger på dilldall og tull.

Akkurat nå har jeg 540.000,-. :o) Og jeg håper jeg klarer å tyne dem til å dekke min tredjedel i ei hytte + oppgradering fra 3 til 4-roms leilighet i løpet av året.

Skrevet

Rundt 200 000, regner jeg kjæresten med ca. en halv million til.

Skrevet

Akkurat nå har jeg 540.000,-. :o) Og jeg håper jeg klarer å tyne dem til å dekke min tredjedel i ei hytte + oppgradering fra 3 til 4-roms leilighet i løpet av året.

Absolutt ingenting :(

Skrevet

Helledussen så mye folk her har på bok. Får lønn og den forsvinner sakte men sikkert frem til neste lønning.

Gjest Gniern
Skrevet

Jeg har omtrent det samme som du hadde før du sløste dem vekk :)

Skrevet

Da spørs det om jeg skal oppgi det jeg har på minus siden, altså lån, eller pluss siden:-) Det ene tallet er mange ganger større enn det andre for så si det slik.

Det bli lenge til det vil stå "saldo i vår favør" og det er meg det menes:-)

Skrevet

Har 4.768 kr på ene kontoen, og rundt 140.000 på sparekonto

Skrevet

Da spørs det om jeg skal oppgi det jeg har på minus siden, altså lån, eller pluss siden:-) Det ene tallet er mange ganger større enn det andre for så si det slik.

Det bli lenge til det vil stå "saldo i vår favør" og det er meg det menes:-)

*Hehe* Jeg går i pluss om jeg trekker det resterende boliglånet fra innskuddet også. :o)

Gjest anonym da
Skrevet

5000, men 4000 går rett i regninger. På sparekontoen er det ingenting akkurat nå.

Skrevet

Å, buhuuu.. Vil du bytte med mine 139 kroner kanskje?

Which reminds me; må huske å tippe Lotto på lørdag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...