Gå til innhold

FU: Hvor mye har du på banken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Hehe* Jeg går i pluss om jeg trekker det resterende boliglånet fra innskuddet også. :o)

Da er du heldig. Om jeg skulle gjøre det så kom minus tallet til å være svært stort likevel. Du er selvsagt hjertelig velkommen til å gjøre et innskudd på min konto.

Eller forresten, skal vi gifte oss?...:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

8

• Lillemus

7

• Gyda

6

• Goliath

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Da er du heldig. Om jeg skulle gjøre det så kom minus tallet til å være svært stort likevel. Du er selvsagt hjertelig velkommen til å gjøre et innskudd på min konto.

Eller forresten, skal vi gifte oss?...:-)

*Knegg*

Såvidt jeg husker har du en flott kone og et lykkelig ekteskap fra før så jeg tror jeg avstår. :o) Dessuten tror jeg nok kjæresten min ville blitt en smule skuffet om jeg hadde giftet meg med en annen. ;o)

Gjest typisk deg
Skrevet

*Knegg*

Såvidt jeg husker har du en flott kone og et lykkelig ekteskap fra før så jeg tror jeg avstår. :o) Dessuten tror jeg nok kjæresten min ville blitt en smule skuffet om jeg hadde giftet meg med en annen. ;o)

Eneste grunnene til at du avslår er at han har kone fra før og at kjæresten din vil bli skuffet? Du har ingen integritet selv eller? Du kunne giftet deg med hvem som helst.

Skrevet

Eneste grunnene til at du avslår er at han har kone fra før og at kjæresten din vil bli skuffet? Du har ingen integritet selv eller? Du kunne giftet deg med hvem som helst.

Og du la ikke merke til det lille ;o) til slutt?

Gjest typisk deg
Skrevet

Og du la ikke merke til det lille ;o) til slutt?

Joda, slike pleier du fjortisaktig å slenge på i alle innlegg. De er nesten ditt varemerke, og betyr jo ingenting siden de alltid er der.

Skrevet

Hmmmm, hvorfor har du så mye i mot Lillemus??

Til Lillemus: Ikke bry deg om dette:))

Skrevet

Hjelpes...

Skrevet

Joda, slike pleier du fjortisaktig å slenge på i alle innlegg. De er nesten ditt varemerke, og betyr jo ingenting siden de alltid er der.

LOL!

Stakkars deg... :-(

De ordene om selv-integritet og fjortisaktig oppførsel kom virkelig fra rette ræva, hva?

*ler*

Gjest typisk deg
Skrevet

LOL!

Stakkars deg... :-(

De ordene om selv-integritet og fjortisaktig oppførsel kom virkelig fra rette ræva, hva?

*ler*

Snakker du med rævva du eller? Japp, kan se slik ut.

Skrevet

Jeg satt og tenkte på det samme! At man kan få så mye i mot en anonym person på nettet...

Tipper det er en som er misunnelig fordi Lillemus så åpenbart har vært forelsket i det siste, eller fordi hun har så godt fohold til ex'en og den nye kjæresten hans!

Du får ta det som en komplement, Lillemus!

mvh

Skrevet

Ja, det var nok helt sikkert det hun mente.

Men synes du ikke moralen til mrxx er minst like dårlig?

Skrevet

Snakker du med rævva du eller? Japp, kan se slik ut.

Uff.. der tok du meg, gitt...

*skikkelig lei seg*

Skrevet

Det er sånn det er å være kjendis vet du! ;o)

Gjest typisk deg
Skrevet

Jeg satt og tenkte på det samme! At man kan få så mye i mot en anonym person på nettet...

Tipper det er en som er misunnelig fordi Lillemus så åpenbart har vært forelsket i det siste, eller fordi hun har så godt fohold til ex'en og den nye kjæresten hans!

mvh

Du også? Hvorfor må alle dere hjernedøde husmødre gjenta samme argumentet hver gang. H*n er sikkert misunnelig. Hvis dere virkelig ikke greier tenke ut noe bedre, kan dere kanskje snøre igjen kjeften?

Hadde jeg vært Lillemus hadde jeg nok heller lekt på motorveien eller noe. Hun må ha store problemer, for hun er vel over 18 ikke sant?

Skrevet

mvh

Ja, det tror jeg også:)

At vedkommende er misunnelig...

Skrevet

Det er sånn det er å være kjendis vet du! ;o)

*Knis*

Ja, ikke sant?;)

Skrevet

Skaff deg et liv, snørrunge!

Skrevet

Du også? Hvorfor må alle dere hjernedøde husmødre gjenta samme argumentet hver gang. H*n er sikkert misunnelig. Hvis dere virkelig ikke greier tenke ut noe bedre, kan dere kanskje snøre igjen kjeften?

Hadde jeg vært Lillemus hadde jeg nok heller lekt på motorveien eller noe. Hun må ha store problemer, for hun er vel over 18 ikke sant?

Snør igjen kjeften selv, forbannade idiot!

Skrevet

*Knegg*

Du har helt rett. Men et lite innskudd går vel greit?...:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...