Gå til innhold

FU: Hvor mye har du på banken?

Anbefalte innlegg

Gjest typisk deg
Skrevet

Skaff deg et liv, snørrunge!

Det nytter vel ikke spørre deg hvor en skaffer det...*LOL*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

8

• Lillemus

7

• Gyda

6

• Goliath

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest typisk deg
Skrevet

Snør igjen kjeften selv, forbannade idiot!

Ja, det er tross alt mye lettere for meg som ikke er så jævla stor i kjeften... *LOL*

Skrevet

Du også? Hvorfor må alle dere hjernedøde husmødre gjenta samme argumentet hver gang. H*n er sikkert misunnelig. Hvis dere virkelig ikke greier tenke ut noe bedre, kan dere kanskje snøre igjen kjeften?

Hadde jeg vært Lillemus hadde jeg nok heller lekt på motorveien eller noe. Hun må ha store problemer, for hun er vel over 18 ikke sant?

Du er rett og slett ondsinnet, slem, ufin, avskyelig, ufordragelig, drittal, teit, barnslig og kvalmende.

Spar oss for oppgulpet ditt!

Gjest Fiskerkona...
Skrevet

på min sparekonto har jeg akkurat nå.321863,43. og på brukskontoen har jeg 13487,22.

min mann har rundt 400000 på sin sparekonto.

på brukskontoen er jeg ikke sikker han er næmlig på guttetur.

Gjest avsløringen :-)
Skrevet

Og du la ikke merke til det lille ;o) til slutt?

Det er faste trekk hos den som stadig stalker, og som har vært troll i et utall tråder.

Stikkord dere: Japp

Søk på det, og utelukk alle tråder om sjokolade. Da får vi grei beskjed om hvem det er og hvilke nick..

Konf. adoptivtrådene osv... i det siste. Her er det et menneske som sliter litt, dessverre.

Er "tvertimot" uansett, så ikke ta det tungt Lillemus.

Vi bør ha en slutt på det når nickene er kjent for oss.

Gjest typisk deg
Skrevet

Du er rett og slett ondsinnet, slem, ufin, avskyelig, ufordragelig, drittal, teit, barnslig og kvalmende.

Kan du ikke flere adjektiver?

Skrevet

Kan du ikke flere adjektiver?

Jeg kan mange flere, men du ba om noen andre enn "misunnelig" og det fikk du!

Du må da skjønne at jeg ikke orker å skrive alle jeg kan til deg.

Skrevet

Det er faste trekk hos den som stadig stalker, og som har vært troll i et utall tråder.

Søk på det, og utelukk alle tråder om sjokolade. Da får vi grei beskjed om hvem det er og hvilke nick..

Konf. adoptivtrådene osv... i det siste. Her er det et menneske som sliter litt, dessverre.

Akkurat, ja. Så vet vi det!

Gjest typisk deg
Skrevet

Jeg kan mange flere, men du ba om noen andre enn "misunnelig" og det fikk du!

Du må da skjønne at jeg ikke orker å skrive alle jeg kan til deg.

Jeg tror ikke du kan fler jeg.

Skrevet

Irriterer meg bare over at jeg i første omgang svarte trollet/stalkeren, men gjort er gjort.

Gjest typisk deg
Skrevet

Stakkarslig!

Er det sånn du føler deg? Ja, men det skjønner jeg at du gjør.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det var enda godt du tok med at alle tråder med sjokolade skulle utelates.

Jeg må si jeg skvatt når jeg søkte på "japp", og det første nicket som dukket opp var mitt :(

Sånn kan det gå når man har japp som yndlingssjokolade...

Skrevet

Er det sånn du føler deg? Ja, men det skjønner jeg at du gjør.

Ja, hadde det bare vært litt trøst å få ...

Skrevet

Eneste grunnene til at du avslår er at han har kone fra før og at kjæresten din vil bli skuffet? Du har ingen integritet selv eller? Du kunne giftet deg med hvem som helst.

Det ser ut til at du sliter litt du?

Gjest typisk deg
Skrevet

Det ser ut til at du sliter litt du?

Hvorfor det?

Skrevet

Godt sagt:-)

Skrevet

Hvorfor det?

De fleste som viser slike antipatier mot andre, har som regel egne og vesentlig større problemer.

Når de (som deg) heller ikke vet å oppføre seg i hvert fall en smule anstendig, så understreker det bare det ovennevnte.

God bedring....

Gjest typisk deg
Skrevet

De fleste som viser slike antipatier mot andre, har som regel egne og vesentlig større problemer.

Når de (som deg) heller ikke vet å oppføre seg i hvert fall en smule anstendig, så understreker det bare det ovennevnte.

God bedring....

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...