Gå til innhold

FU: Hvor mye har du på banken?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

8

• Lillemus

7

• Gyda

6

• Goliath

4

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Eneste grunnene til at du avslår er at han har kone fra før og at kjæresten din vil bli skuffet? Du har ingen integritet selv eller? Du kunne giftet deg med hvem som helst.

Å herre min hatt!

Skrevet

Helledussen så mye folk her har på bok. Får lønn og den forsvinner sakte men sikkert frem til neste lønning.

Sånn er det her og. Sjelden særlig mer enn hundrelapper eller en sjelden gang en tusenlapp når lønninga tikker inn. Tjener ikke så godt heller, hehe.

Mye rikinger her. ;)

Gjest sandex
Skrevet

Eneste grunnene til at du avslår er at han har kone fra før og at kjæresten din vil bli skuffet? Du har ingen integritet selv eller? Du kunne giftet deg med hvem som helst.

hehehe.. her var en sur, misunnelig type :)

Gjest sandex
Skrevet

Jeg tror ikke du kan fler jeg.

Ok.. misunnelig var visst et oppbrukt ord.. Kanskje ynkelig liten dritt passer bedre :) Verdiløs kanskje? :)

Skrevet

5- 6000 akkurat nå, men får 100 000 til om noen uker :)

Gjest typisk deg
Skrevet

Ok.. misunnelig var visst et oppbrukt ord.. Kanskje ynkelig liten dritt passer bedre :) Verdiløs kanskje? :)

Litt upraktisk å bruke samme beskrivelse på oss begge vel?

Gjest sandex
Skrevet

Litt upraktisk å bruke samme beskrivelse på oss begge vel?

hehe...

Skrevet

*Lol*...snakker om....

Skrevet

Ja, det var nok helt sikkert det hun mente.

Men synes du ikke moralen til mrxx er minst like dårlig?

Er det noen som har dårlig moral i denne tråden da??

Skrevet

Er det noen som har dårlig moral i denne tråden da??

Neida.

Jeg svarte på "typisk deg" sitt svar til Lillemus, etter at du hadde fridd til henne. Lillemus var litt skeptisk pga. din sivile status.

Så skrev "typisk deg":

"Eneste grunnene til at du avslår er at han har kone fra før og at kjæresten din vil bli skuffet? Du har ingen integritet selv eller? Du kunne giftet deg med hvem som helst."

Mitt svar var altså ironisk ment.

Skrevet

Neida.

Jeg svarte på "typisk deg" sitt svar til Lillemus, etter at du hadde fridd til henne. Lillemus var litt skeptisk pga. din sivile status.

Så skrev "typisk deg":

"Eneste grunnene til at du avslår er at han har kone fra før og at kjæresten din vil bli skuffet? Du har ingen integritet selv eller? Du kunne giftet deg med hvem som helst."

Mitt svar var altså ironisk ment.

Å sånn ja:-) Skjønte ikke ditt svar i sammenhengen først gang jeg leste det.

Skrevet

Å sånn ja:-) Skjønte ikke ditt svar i sammenhengen først gang jeg leste det.

Det er nesten umulig å se hva jeg svarte på, slik som tråden ser ut nå, så det er forståelig :-)

Skrevet

Det er nesten umulig å se hva jeg svarte på, slik som tråden ser ut nå, så det er forståelig :-)

Hehe, ja, jeg ga opp da jeg så den lange tråden.

Gjest av en eller annen grunn, ikke nå
Skrevet

Det er faste trekk hos den som stadig stalker, og som har vært troll i et utall tråder.

Stikkord dere: Japp

Søk på det, og utelukk alle tråder om sjokolade. Da får vi grei beskjed om hvem det er og hvilke nick..

Konf. adoptivtrådene osv... i det siste. Her er det et menneske som sliter litt, dessverre.

Er "tvertimot" uansett, så ikke ta det tungt Lillemus.

Vi bør ha en slutt på det når nickene er kjent for oss.

Godt observert! Og da bør trollet være outet for den som gjør et slikt søk.

Skrevet

Du også? Hvorfor må alle dere hjernedøde husmødre gjenta samme argumentet hver gang. H*n er sikkert misunnelig. Hvis dere virkelig ikke greier tenke ut noe bedre, kan dere kanskje snøre igjen kjeften?

Hadde jeg vært Lillemus hadde jeg nok heller lekt på motorveien eller noe. Hun må ha store problemer, for hun er vel over 18 ikke sant?

Maiken da. Trykket på repeat-knappen igjen nå..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...